Geplaatst: 23 oktober 20168 jaren comment_2410256 hoi, ik kom er niet uit ik heb: een goede sportauto (turismo R) en een armored kuruma. Heb alleen nog een goede heli/jet nodig. ik heb 3.000.000$ geld en weet niet welke ik moet kopen van de 2. please help me jongens!
Geplaatst: 23 oktober 20168 jaren comment_2410273 De buzzard is beter als de Savage omdat die kleiner goedkoper , sneller is en er meer mensen in kunnen
Geplaatst: 24 oktober 20168 jaren comment_2410277 Ik raad je de hydra aan. De savage is over het algemeen een erg zwakke helikopter. Hij schiet oneindig raketten na elkaar en vuurt explosieve kogels maar na een paar schoten valt hij al rokend uit de lucht. De hydra heeft qua fire arms precies dezelfde uitrusting. Daar komt bij dat de hydra sterker, sneller en compacter is. Ook al is hij wat duurder, ik zou voor de hydra gaan
Geplaatst: 24 oktober 20168 jaren comment_2410292 De buzzard is beter als de Savage omdat die kleiner goedkoper , sneller is en er meer mensen in kunnen In zowel de Savage als de Buzzard passen 4 mensen. De Hydra is zoals DDG hierboven aangeeft een goede keuze en het is een VTOL, dus je hebt een heli en straaljager ineen.
Geplaatst: 24 oktober 20168 jaren Auteur comment_2410297 Ik raad je de hydra aan. De savage is over het algemeen een erg zwakke helikopter. Hij schiet oneindig raketten na elkaar en vuurt explosieve kogels maar na een paar schoten valt hij al rokend uit de lucht. De hydra heeft qua fire arms precies dezelfde uitrusting. Daar komt bij dat de hydra sterker, sneller en compacter is. Ook al is hij wat duurder, ik zou voor de hydra gaan Thxx man!
Geplaatst: 24 oktober 20168 jaren Auteur comment_2410298 De buzzard is beter als de Savage omdat die kleiner goedkoper , sneller is en er meer mensen in kunnen In zowel de Savage als de Buzzard passen 4 mensen. De Hydra is zoals DDG hierboven aangeeft een goede keuze en het is een VTOL, dus je hebt een heli en straaljager ineen. thxx man!
Geplaatst: 24 oktober 20168 jaren Auteur comment_2410299 De buzzard is beter als de Savage omdat die kleiner goedkoper , sneller is en er meer mensen in kunnen Thx!
Geplaatst: 24 oktober 20168 jaren comment_2410300 De buzzard heeft weer het voordeel dat je die overal kan laten spawnen als je CEO / VIP bent.
Geplaatst: 25 oktober 20168 jaren comment_2410422 het nadeel van een buzzard is wel dat je maar 2 rakketten tegelijk kan schieten en dan een tijdje moet wachten. in de savage en hydra zelf heb ik nooit gevlogen dus daar heb ik geen ervaring mee. ik ben blij met mijn buzzard omdat ik goed kan vliegen met helicopters en de buzzard is een stuk behendzamer dan de savage zoals ik uit ervaring heb gezien. met mijn buzzard kon ik makkelijker korte bochten en snelle bewegingen maken dan een vriend van me in zijn savage. elk voertuig heeft zijn voordelen en nadelen op de andere.
hoi, ik kom er niet uit ik heb: een goede sportauto (turismo R) en een armored kuruma. Heb alleen nog een goede heli/jet nodig. ik heb 3.000.000$ geld en weet niet welke ik moet kopen van de 2. please help me jongens!