Dotz Geplaatst: 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2016 In GTA VC zijn posters te vinden voor de film ''Chick's 'N' Guns'' en haar sequel ''Chick's 'N' Guns II'', heeft iemand enig idee of deze films persiflages/parodieën zijn op bestaande films, zo ja, welke? De vrouw op de poster van het sequel lijkt op Mona Sax uit de Max Payne-serie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2016 Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik meteen aan de rockband Guns N' Roses denken. Geen idee of het ernaar verwijst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2016 (bewerkt) Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik meteen aan de rockband Guns N' Roses denken. Geen idee of het ernaar verwijst. Kan wel, rond de tijd van VC ging deze band namelijk weer concerten doen sinds 1992.Het zijn overigens ook 5 dames op de eerste foto, en GNR telde origineel 5 leden. Bewerkt: 2 november 2016 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2016 (bewerkt) Zelf moest ik ook al gauw aan G'n'R denken. G'n'R is ook zo'n beetje begonnen rond de tijd dat GTAVC zich afspeelt. Maar meer aanwijzingen in die richting kon ik niet vinden . edit ( ): ''It fucking rocks!...'' op de tweede poster. G'n'R maakt natuurlijk rock. Bewerkt: 2 november 2016 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.