Jump to content
Geplaatst:
comment_2411436

De uitslag is inmiddels bekend, thoughts?

Het valt me wel enorm op hoe de propagandamachine aka de media tegen Trump was. Ik heb de indruk dat vele mensen gestemd hebben op Trump omdat ze Clinton haten en een afschuw gekregen hebben van de media die hen wil vertellen wat (volgens hun) et beste is.

Bewerkt: door MegaPilot

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 10.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2425026
11 uur geleden, Grand Theft Auto TOM zei:

En ja, er zijn al een aantal voorbeelden te noemen waarbij Trump faalde (onder meer het stemmen op American Health Care Act, al denken sommigen dat het bewust zo gedaan is). But that's not the point. 

Not the point?! Je zegt even verderop:

Wat een feit is, is dat President Trump zijn beloftes blijft waarmaken.

Mag ik je dan eens met een lekker stukje 'linkse propaganda' ( :clown: ) verwennen?

Het is vrijwel geen enkele politicus gelukt om dat voor elkaar te krijgen. Hij wilde mensen uit bepaalde landen weren, dat heeft hij gedaan (ondanks de blokkades van verschillende rechters noem ik dat wel een winst ja)

Dit is toch gewoon een belofte niet waarmaken? :7 Het is redelijk schrijnend hoe je dit verdraaid.

hij wil en gaat een muur bouwen,

Verspilling van belastinggeld dat ook geïnvesteerd kan worden in.. jawel.. Trumpcare.

hij wil minder regels rondom bijvoorbeeld energie-gerelateerde zaken (en laat hij nou net deze week een aantal handtekeningetjes hebben gezet om precies dat te doen)

Trump heeft enkel oog voor de korte termijn. Het doel (economische groei) heiligt de middelen. Het zou fijn zijn als een president, nota bene toch een persoon die het beste voor zou moeten hebben met zijn land (op de lange en korte termijn), zijn kop niet in het zand steekt en alleen maar 'economische groei!' roept.

hij wil banen creëren (en dat lukt 'm al prima!) enzovoort enzovoort.

Huidige hoogconjunctuur is niet het werk van Trump. Hij heeft het geluk dat hij de huidige economische groei even slinks op zijn conto kan schrijven.

Nogmaals, ja het is misschien een 'proleet', maar dan wel een die zijn beloftes nakomt.

... In welke bubbel leef jij?

Liever dat dan een linkse boomknuffelaar die ons alleen maar hogere belastingen, kilometerheffingen en wat ook niet van dat soort malle praktijken door de strot wil duwen. 

Wants linkse mensen zijn er om het land kapot te maken!!!! Links is niet een of ander duivels gedachtengoed die op de vernietiging van de huidige samenleving uit is. Het liefst zie ik een realistische president die beide kanten van het spectrum in ogenschouw neemt, maar dat is de VS helaas niet gegeven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.