Wat zouden jullie ervan vinden als er een Cops and Robbers update uitkwam?
Politievoertuigen en FBI voertuigen kunnen kopen voor Pergasus en zelf undercover wagens kunnen hebben en tunen voor in je garage :D Uitgerust met zwaailichten en sirenes.
Het idee lijkt mij simpel. Als je een politie dan zie je alle wanted mensen op de map die door de politie word achterna gezeten. Als je ze kilt dan krijg je 500 RP punten. En in deze mode kan je geen politie achter je aan krijgen en kan je doen wat je wilt in Freeroam. Het is alleen niet mogelijk om Robber missies te doen.
Voor de Robbers zullen er meerdere manieren moeten zijn om geld te stelen bij winkels en bedrijven.
Ook zul je meer RP punten krijgen en je kan een speler als huurmoordenaar laten sturen naar een andere speler voor geld. Beetje een soort van bounty idee maar dan stuur je 1 speler op een ander af voor geld. De huurmoordenaar zal na zijn jacht 1000 RP krijgen, geld van 1000 t/m 10.000 dollar en een wanted level van 5 minuten lang.
Ook voor de Robbers leuke voertuigen. Luxere sedans en busjes bijvoorbeeld.
Het is een idee maar het lijkt mij een hele leuke toevoeging voor gta online
Wat vinden jullie?
Ook natuurlijk Cops and Robbers outfits Van politie uniformen naar undercover police kleding En SWAT naar FBI.
Hey,
Wat zouden jullie ervan vinden als er een Cops and Robbers update uitkwam?
Politievoertuigen en FBI voertuigen kunnen kopen voor Pergasus en zelf undercover wagens kunnen hebben en tunen voor in je garage
:D
Uitgerust met zwaailichten en sirenes.
Het idee lijkt mij simpel. Als je een politie dan zie je alle wanted mensen op de map die door de politie word achterna gezeten. Als je ze kilt dan krijg je 500 RP punten. En in deze mode kan je geen politie achter je aan krijgen en kan je doen wat je wilt in Freeroam. Het is alleen niet mogelijk om Robber missies te doen.
Voor de Robbers zullen er meerdere manieren moeten zijn om geld te stelen bij winkels en bedrijven.
Ook zul je meer RP punten krijgen en je kan een speler als huurmoordenaar laten sturen naar een andere speler voor geld. Beetje een soort van bounty idee maar dan stuur je 1 speler op een ander af voor geld. De huurmoordenaar zal na zijn jacht 1000 RP krijgen, geld van 1000 t/m 10.000 dollar en een wanted level van 5 minuten lang.
Ook voor de Robbers leuke voertuigen. Luxere sedans en busjes bijvoorbeeld.
Het is een idee maar het lijkt mij een hele leuke toevoeging voor gta online
Wat vinden jullie?
Ook natuurlijk Cops and Robbers outfits
Van politie uniformen naar undercover police kleding
En SWAT naar FBI.
Bewerkt: door GTAKevin023