Om een antoniem te bieden voor het negatieve en haatdragende topic van Twedeldie begin ik bij deze een positieve tegenhanger. Al dat negatieve gedachtegoed ben ik namelijk helemaal beu. Het doel van het topic is even simpel als belangrijk; deel en bespreek hier alle goede kanten die jouw school of onderwijsinstellingen in het algemeen te bieden hebben .
Ik trap af met het volgende:
Zelf waardeerde ik aan de scholen waar ik onderwijs heb genoten altijd het gegeven dat er geen onderwijs aan dieren verleend werd. Ik weet niet of dat toeval is, maar op alle scholen waar ik gezeten heb werden dieren actief geweigerd. Dit beleid juich ik van harte toe; stel je eens voor wat een janboel het zou worden als er een aap, aardvarken of papegaai deel zouden uitmaken van het leerlingenbestand. Kutgw scholen !
Om een antoniem te bieden voor het negatieve en haatdragende topic van Twedeldie begin ik bij deze een positieve tegenhanger. Al dat negatieve gedachtegoed ben ik namelijk helemaal beu. Het doel van het topic is even simpel als belangrijk; deel en bespreek hier alle goede kanten die jouw school of onderwijsinstellingen in het algemeen te bieden hebben
.
Ik trap af met het volgende:
Zelf waardeerde ik aan de scholen waar ik onderwijs heb genoten altijd het gegeven dat er geen onderwijs aan dieren verleend werd. Ik weet niet of dat toeval is, maar op alle scholen waar ik gezeten heb werden dieren actief geweigerd. Dit beleid juich ik van harte toe; stel je eens voor wat een janboel het zou worden als er een aap, aardvarken of papegaai deel zouden uitmaken van het leerlingenbestand. Kutgw scholen
!
Nu jullie! Wat vinden jullie goed aan school?