Geplaatst: 3 december 20168 jaren comment_2413099 Ontwikkelaar: Naughty Dog Uitgever: Sony Interactive Entertainment Genre: Adventure/Action/Survival Platforms: PS4 Aantal spelers: 1 Release: 19 juni 2020 Trailer #2: Spoiler Gameplay trailer: Spoiler Release date reveal trailer: Spoiler
Geplaatst: 3 december 20168 jaren comment_2413103 Oooooh yeah! Ben hier zo aan toe! Zoals hierboven gezegd is: HYPED!!! Ik heb wat mooie screens gemaakt: >>> Door Bassieboy35: Voor het gebruiksgemak heb ik de foto's even in een spoiler gezet.<<<
Geplaatst: 3 december 20168 jaren Auteur comment_2413106 Ik schreeuwde m'n longen uit toen ik plots Naughty Dog zag staan. :7 Hmmm... Op één of andere manier kan ik m'n hoofdpost niet veranderen qua inhoud. Door zo opgewekt te zijn Naughty Dogs geschreven. :P AL doet deze site wel wat raar deze avond bij mij. Edit: @PLaty: Op één of andere manier kan ik de hoofdpost niet veranderen, weird. Bewerkt: 3 december 20168 jaren door Skullz-000
Geplaatst: 3 december 20168 jaren comment_2413111 Een direct vervolg op het verhaal van Joel en Ellie, dat had ik totaal niet verwacht. Ik had eerder een compleet nieuw verhaal verwacht met nieuwe personages. Ik ben altijd bang wanneer er een direct vervolg komt op een fantastisch verhaal, want meestal gaat de kwaliteit dan achteruit. Maar goed, het is nu gewoon afwachten. @Skullz: De uitgever is Sony Computer Entertainment
Geplaatst: 3 december 20168 jaren comment_2413112 Een direct vervolg op het verhaal van Joel en Ellie, dat had ik totaal niet verwacht. Ik had eerder een compleet nieuw verhaal verwacht met nieuwe personages. Ik ben altijd bang wanneer er een direct vervolg komt op een fantastisch verhaal, want meestal gaat de kwaliteit dan achteruit. Maar goed, het is nu gewoon afwachten. @Skullz: De uitgever is Sony Computer Entertainment Idd, ik hoop echt dat ze een ijzersterk vervolg weten te brengen, eerste deel was echt op wat bugs na echt perfect.
Geplaatst: 3 december 20168 jaren comment_2413114 Ik blijf gewoon positief geschokt over hoe Ellie is gegroeid. My god
Geplaatst: 4 december 20168 jaren comment_2413123 Ze hebben bekend gemaakt dat Ellie in deze game 19 jaar is. Dat wil dus zeggen dat het verhaal plaatsvindt 5 jaar na de gebeurtenissen van de eerste game. Ook hebben ze gezegd dat je als Ellie gaat spelen.
Geplaatst: 4 december 20168 jaren comment_2413142 Ik had niet gedacht ooit nog een PS4-spel te zullen kopen. Toch wel dus.
Geplaatst: 4 december 20168 jaren comment_2413158 Dit is wss een van de weinige games die ik blind pre order. Ik wil ook niet al te veel hierover lezen en kijken. Ik wil graag vrij open deze game instappen.
Geplaatst: 31 oktober 20177 jaren comment_2434459 Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van deze trailer moet vinden, kan het niet goed plaatsen met wat ik had verwacht van de eerste trailer en het eerste deel. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat dit de bedoeling is, en zo een hype proberen te creëren.
Geplaatst: 13 november 20177 jaren comment_2435276 Eerste deel niet zo heel lang geleden pas uitgespeeld, al had ik die sinds de release in 2013... Was er toch verbaasd over. Ik zal hem niet zo snel pre-orderen, maar halen ga ik hem zeker doen!
Ontwikkelaar: Naughty Dog
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Genre: Adventure/Action/Survival
Platforms: PS4
Aantal spelers: 1
Release: 19 juni 2020
Trailer #2:
Gameplay trailer:
Release date reveal trailer: