Openbaar vervoer 16 leden hebben gestemd
-
1. Openbaar vervoer moet een grotere rol krijgen in GTA VI
-
Eens16
-
Oneens0
-
Anders...0
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
In GTA hebben we aardig wat vervoersmiddelen gezien, waaronder ook het openbaar vervoer. Zo kon je in GTA San Andreas een soort van met de trein, in GTA IV kon je met de metro reizen en kan je in veel GTA's met taxi's reizen. In al die GTA's zaten er ook wel andere vervoersmiddelen van het OV tussen, zoals de bus en tram. Echter hebben wij daar weinig gebruik van maken kunnen maken.
Daarom de stelling: openbaar vervoer moet een grotere rol krijgen in GTA VI. Oftewel moet je in de toekomst ook kunnen reizen met de bus net zoals je dat met de taxi kunt doen? Wellicht in de vorm van een submissie. Of wordt het spel dan te realistisch en zie je dat liever niet gebeuren?
Zelf vind ik het toch wel erg jammer dat je niet van alle vervoersmiddelen gebruik kunt maken. Een grote misser vond ik de trein in GTA V, jammer dat je deze niet kon besturen wat wel in GTA San Andreas kon. De submissies in deze vorm heb ik altijd leuk gevonden, dus dat ze op die manier uitgebreid worden kan ik alleen maar toejuichen.