Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zero's missie

ik zit vast bij die 2de missie van Zero

ik loop altijd out of fuel of ze schieten me neer

kan iemand helpen??

Featured Replies

Deze missie is idd heel erg moeilijk. Je kan je savegame het beste in dit topic zetten. Je kan je savegame uploaden via Rapidshare ;) .

1 Tip: Je kan het beste beginnen met de 3 dichtsbezijnde. Daarna kun je de andere 2 doen. Ga voor/achter het busje/motor staan en schiet dan.

Let wel op: Ze schieten terug en jou vliegtuigje kan stuk gaan.

Edit: Heb je misschien Armax en een Max Drive USB-Stick? Dan kun je je savegame via Armax op de PC zetten. Anders zijn er niet zo heel vweel tips voor deze missie.

Edited by Big Smoke

  • Author
Deze missie is idd heel erg moeilijk. Je kan je savegame het beste in dit topic zetten. Je kan je savegame uploaden via Rapidshare ;) .

1 Tip: Je kan het beste beginnen met de 3 dichtsbezijnde. Daarna kun je de andere 2 doen. Ga voor/achter het busje/motor staan en schiet dan.

Let wel op: Ze schieten terug en jou vliegtuigje kan stuk gaan.

maar ik heb ps2

Probeer zoveel mogelijk gewoon te rijden over de weg en achter de busjes, motoren en fietsen gaan staan en een veilige afstand nemen. Zo ontploffen de voertuigen snel en heb jij nog veel fuel.

Succes!

  • Author

thx hopen dat het nu lukt :cya:

Denk er wel om dat je niet hoeft te richten want het vliegtuigje zelf richt altijd. Probeer een beetje te zweven en weinig gas te geven wanneer je achter zo'n wagen of fiets zit.

En wees geduldig, ik deed er 3 week over en ik werd er niet goed van.

Je kunt het man, succes,

LAnce Vance Dance

Bij mij is het direct gelukt ksnap niet wat hier moeilijk aan is maar anders die missies moet je niet doen hé alleen voor de 100% als je de missies hebt gedaan van die 2 opdrachtgevers mag je naar lv.

  • Author

ik heb ze geprobeerd maar niet gelukt

die motor of zo'n busje knalt me altijd uit de lucht :-(

trouwens,het is enkel maar voor de 100%

heb de end of the line al behaald :cya:

Edited by gtagangster

ik heb een anderen tip

als je hoog vlieft verbruik je meer brantstof blijf laag over de straaten vliegen en soms ff over een gebouw vliegen zo heb ik het gedaan en heb hem in 1x gehaald

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.