Geplaatst: 23 december 20168 jaren comment_2414852 hallo ten eerste mensen die gta 5 online spelen online en vriend zoeken om mee ste spelen wil heel graag met vrienden online spelen inplaats van aleen en ten tweede ik heb dus een meid als persooon hoe kn ik het veranderen naar een man?
Geplaatst: 23 december 20168 jaren comment_2414853 Voor mensen om mee te spelen hebben we het GTA Online Meetingplace forum. Ook zijn er crews op het forum waarbij je je kan aansluiten om snel veel mensen te ontmoeten. Je geslacht/ander poppetje verander je in het menu > Online > Swap character.
Geplaatst: 23 december 20168 jaren Auteur comment_2414856 Voor mensen om mee te spelen hebben we het GTA Online Meetingplace forum. Ook zijn er crews op het forum waarbij je je kan aansluiten om snel veel mensen te ontmoeten. Je geslacht/ander poppetje verander je in het menu > Online > Swap character. oke thanks
Geplaatst: 23 december 20168 jaren comment_2414860 Voor mensen om mee te spelen hebben we het GTA Online Meetingplace forum. Ook zijn er crews op het forum waarbij je je kan aansluiten om snel veel mensen te ontmoeten. Je geslacht/ander poppetje verander je in het menu > Online > Swap character. oke thanks En je kan max 2 characters hebben. Pas dus op daarmee.
Geplaatst: 24 december 20168 jaren comment_2414914 Als je nog een leuke crew zoekt check LS Penoza. Elke dag actieve leden online https://socialclub.rockstargames.com/crew/ls_penoza
Geplaatst: 25 december 20168 jaren comment_2415015 hallo ten eerste mensen die gta 5 online spelen online en vriend zoeken om mee ste spelen wil heel graag met vrienden online spelen inplaats van aleen en ten tweede ik heb dus een meid als persooon hoe kn ik het veranderen naar een man? Speel je op PC? zo ja voeg me maar toe op Socialclub GenerelNr21 Groetjes!!
hallo ten eerste mensen die gta 5 online spelen online en vriend zoeken om mee ste spelen wil heel graag met vrienden online spelen inplaats van aleen en ten tweede ik heb dus een meid
als persooon hoe kn ik het veranderen naar een man?