Mightyminder Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Hoi hoi. Ik heb 25 december een bull shark cash card gekocht,zou gelijk in mijn account komen maar helaas. Nu heb ik vandaag eerst playstore gebeld ,die konden zien dat ik het had gekocht maar helaas verder konden ze niet helpen,moest ik rockstar bellen, dus gedaan en die zeiden dat ik een code moest invoeren in social club ,maar waar vind ik de code?Heb alles afgezocht maar helaas geen code ,als ik die niet vond of had moest ik een email (in het engels) sturen naar rockstar,jajaja waar vind ik de email adres? krijg wel eenbericht van ticket maar als ik daar op tik kan ik niks invullen .Nu kan ik weer gaan bellen maar ja die 80ct pm hahahaha.Dus ik hoop dat hier iemand een emailadres heeft of een tip hoe ik anders met hun in contact kan komen. Reageren
PrioX Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Hallo en welkom op het forum. Ik heb je topic verplaatst naar het GTA Online forum, aangezien ik aanneem dat het over een GTA Online Shark Card gaat? Ik heb even gezocht naar een support ticket op Rockstar Support. Ik ben deze tegengekomen. Daar staat beschreven wat je moet doen om geholpen te worden als je geen GTA$ hebt ontvangen. Door een request in te dienen en de gevraagde info in te vullen kunnen ze je daar verder helpen. Het is geen directe email naar Rockstar, maar het komt op hetzelfde neer. Hopelijk lukt het. Reageren
Mightyminder Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Dank je wel en bedankt voor je snelle reactie,Inderdaad gaat over GTA Online Shark Card .Nou heb het geprobeerd via jouw link en daar stond submit a request om op de link te drukken maar kan dus nergens een tekst oid invullen,zou ik dit alleen via mijn console kunnen en niet via de pc?(srry ben een echte leek hahahaha) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 (bewerkt) Vreemd, bij mij lukt het ook nergens om tekst en dergelijken in te vullen. Is dit wat jij ook ziet?: Lijkt in dat geval op een probleem vanuit hun kant... Even afwachten denk ik, ik heb ze in ieder geval even een tweet gestuurd. (Voor wat het waard is) Edit: Een kleine 20 minuten, is dat R* logo nog steeds wat ik blijf zien Bewerkt: 28 december 2016 door FrankyFourFingers Reageren
PrioX Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 Vreemd, bij mij werkt het wel. zou ik dit alleen via mijn console kunnen en niet via de pc?(srry ben een echte leek hahahaha) Nee dit kan alleen via de pc. Maar zoals FrankyFourFingers al zei is dit waarschijnlijk een probleem van hun kant. Misschien later vandaag nog eens proberen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 (bewerkt) Het het opnieuw gecheckt zonet en lijkt te zijn gefixed! Bij mij in ieder geval. Laat maar weten of het weer lukt Migtyminder Bewerkt: 28 december 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.