Jump to content

[RDR2] Wat zou jij graag willen zien in een Collector's Edition?

Geplaatst:
comment_2415242

Ik koop haast nooit Collector's Editions, want ze zijn echt reteduur. Af en toe koop ik losse items die ik wel gaaf vind achteraf 2e hands bijvoorbeeld, wat ik zeker wel prima vind bij artwork boeken en dergelijke.

Maar ik zat bij mezelf te denken van hoe R* mij zover zou kunnen krijgen om een CE van Red Dead Redemption 2, mits het niet belachelijk duur is, aan te schaffen en ik kwam op het volgende:

• OST op CD
  • Artwork Book
  • Een grote kaart van de speelwereld (vergelijkbaar met de blueprint map van V) op een doek (kleedachtige stof)
  • Een gethematiseerde kaartenset
  • De klapper, 1 van de 2:
    • Een figurine van een stijgende paard
    • Een replica van een revolver

Ik ben benieuwd wat jullie er graag in zouden zien en bij welke attributen je een aanschaf zou overwegen of ben je misschien wel zo'n CE's liefhebber die zich al gauw laat overtuigen. Ik ben benieuwd wat jullie kunnen verzinnen smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Featured Replies

• 2 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2443771
Op 6/15/2018 om 01:48, Platypus zei:

@FrankyFourFingers Ben je tevreden met de inhoud van de Collector's Box, en ga je hem kopen? (Deze vraag mag ook door anderen beantwoord worden.)

Nahh, ik houd het denk ik lekker bij een digitale pre-order. Betaal je wel wat meer dan als je het spel op cd zou kopen, maar het is natuurlijk wel weer een voorrecht om op 26 oktober om stipt 00:00 het spelletje te kunnen spelen :D

Geplaatst:
comment_2443776
41 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Betaal je wel wat meer dan als je het spel op cd zou kopen, maar het is natuurlijk wel weer een voorrecht om op 26 oktober om stipt 00:00 het spelletje te kunnen spelen :D

*Reconnecting to Servers - Attempt 52*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.