Jump to content
Geplaatst:
comment_493190

Met toestemming van GTA-Sheep plaats ik hier het grote 'Ik zoek een game' topic. Er zijn al een paar topics geopend met de vraag, 'Ik wil een game kopen maar ik weet nog niet goed welke game, 'Weten jullie soms een goede (*Genre van de game, zoals Schietgame, Race,...*) '? Kijk maar eens hier of hier.

Voor zulke topics te vermijden open ik hier één groot topic waar iedereen kan posten als hij een leuke game zoekt. Hier enkele regels:

* Je mag hier Online games aanvragen of games op een CD-Rom. :Y

*Ook mag iedereen antwoorden op een aanvraag, als je een leuke game weet wat de andere persoon waarschijnlijk zoekt. :)

* Geen links naar illegale downloads. In de regels staat dan ook:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

* Verder gelden hier ook dat je je moet houden aan de regels, je vind ze hier.

Bewerkt: door Jon-asses

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 106.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_711469

Weet iemand een leuke PSP game. Mag niet meer dan 30 euro(is voor een vriend)

Soort spelletje wat ie leuk vind:

-Sport(voetbal vooral)

-GTA style dus een beetje schiet achtig en avontuur

-schiet

-Race

spellen die hij al heeft:

GTA LCS/VCS

FIFA07

MoH Heroes

Need for speed rivals

Geplaatst:
comment_711867

Eh ik zoek een goed schietspel maar niet te eng want het moet een cadeautje worden voor me neefje zoiets als SWAT4 maar niet dat je bij de politie hoort

de gta-serie :clown:

Black is een aanrader, maar je zegt neefje, en dan denk ik dat hij rond de 10-11 is? Dan zou dit te moeilijk of te eng zijn.

TimeSplitters Future Perfect Is een aanrader, omdat het grappig is en leuk om te spelen ;)

Serious Sam

Rainbow Six series

Counter-Strike Aanrader!

Red Faction II

Battlefield 1942 Aanrader!

Battlefield 2 Aanrader!

Gears of War

Tomb Raider

GTA Series

IB

Mister.X: Probeer eens "Ratchet And Clank: Size matters, daar zal hij een eindje zoet mee zijn :puh:

Bewerkt: door ICE BANANA

Geplaatst:
comment_712159

Ik zou kiezen voor PES, maar alleen als het niet uitmaakt dat hij Fifa al heeft.

In F1 zit gewoon veel minder uitdaging

PS: Tekken: Dark Resurrection of Killzone: Liberation is ook een goede keuze, en ook maar 20 euro.

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike

Geplaatst:
comment_712245
Ik zou kiezen voor PES, maar alleen als het niet uitmaakt dat hij Fifa al heeft.

In F1 zit gewoon veel minder uitdaging

PS: Tekken: Dark Resurrection of Killzone: Liberation is ook een goede keuze, en ook maar 20 euro.

Zeker weten. Alleen na een tijdje begint het wel te vervelen, alleen de multiplayer blijft altijd leuk.

En ik zoek nog steeds een goede PSP game met een einde en waar je wel een tijdje zoet mee bent. Iemand nog suggesties?

Geplaatst:
comment_712802

Weet iemand nog een leuke PSP-game voor mij rond de 30 euro?

Ik houd wel van schietspelletjes en gta-style. Deze heb ik allemaal:

Sims 2, VCS, Pursuit Force, Midnightclub 3 DUB edition, NFS Carbon, LCS, Star Wars BattleFront II en The Warriors

Geplaatst:
comment_713767

Hallo,

Ik heb een vraag :)

Ik heb opdit moment 150 euro.

En ik wil graag een spel kopen :)

Dit zijn mijn console's:

PC (my own :D)

Nintendo DS

Ps2

Xbox 360 :)

Als iemand een spel weet post op pb me maar :)

Ik hou vooral van spellen waar ik kan free roamen :)

Niet van die race spellen :N maar gewoon een kei-top spel :)

Graat onder de 16 jaar alstublieft :)

Vriendelijke groet stijn :bier:

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd. Kleine tip, probeer in plaats van 'Enter' wat vaker op 'Spatie' te drukken, dat leest wat prettiger. <<<

Geplaatst:
comment_720426
En ik zoek ook nog steeds een game. Een goede game voor de PSP, met een eind en waar je niet na één week mee klaar bent. Alvast bedankt! :Y

Mischien GTA LCS of VCS een idee?

Geplaatst:
comment_720436

The Godfather.

Dat is een een spel wat ook een film is wat zich afspeeld in de jaren 70.

En er zitten best wel wat missie's bij en hierbij duurt het wel langer dan 1 week om hem uit te spelen.

( Ik heb hem zelf ook)

Geplaatst:
comment_720437

Er was eerst zon film. Dat zon kindje had. Op een psp, Die film ging de hele film over een bankberoving.

Maar alle wapens/ mishandelingen. Alles was nep! Het ging over diamanten. Dat kindje stampte op een spel iemand op de grond Duwde hem tegen de muur aan, en stopte een granaat in zen mondt! Doen dat ding ontplofte zat heel de muur onder het bloed. Wel een locht spel denk ik. Of het is speciaal daarvoor gemaakt. Alvast bedankt :)

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.