Jump to content
Geplaatst:
comment_493190

Met toestemming van GTA-Sheep plaats ik hier het grote 'Ik zoek een game' topic. Er zijn al een paar topics geopend met de vraag, 'Ik wil een game kopen maar ik weet nog niet goed welke game, 'Weten jullie soms een goede (*Genre van de game, zoals Schietgame, Race,...*) '? Kijk maar eens hier of hier.

Voor zulke topics te vermijden open ik hier één groot topic waar iedereen kan posten als hij een leuke game zoekt. Hier enkele regels:

* Je mag hier Online games aanvragen of games op een CD-Rom. :Y

*Ook mag iedereen antwoorden op een aanvraag, als je een leuke game weet wat de andere persoon waarschijnlijk zoekt. :)

* Geen links naar illegale downloads. In de regels staat dan ook:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

* Verder gelden hier ook dat je je moet houden aan de regels, je vind ze hier.

Bewerkt: door Jon-asses

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 106.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_794832
Voor de PC kun je de fifa serie kopen..

Óf je kunt de PES-serie (Pro Evolution Soccer) kopen. Ligt er net aan wat je smaak is en wat je het lieftste hebt. Als je voorgaande jaren al FIFA of PES hebt gespeeld, raad ik je aan eens nieuws te proberen. Overigens is FIFA niet echt veranderd gezien zijn voorganger, PES heeft toch weer meer nieuws in de gameplay en het voelt ook nieuw en beter aan. Mijns inziens is PES nog altijd een grote stap beter dan FIFA, al zal lang niet iedereen het met me eens zijn natuurlijk. Probeer ze eens uit, zou ik zeggen:

P.S.: PES is ook beschikbaar voor PSP!

Naast deze voetbalgames zijn er natuurlijk ook nog vele andere sporten, dus wat zoek je precies? Welke sport vind je leuk?

Geplaatst:
comment_794846

Voetbal:

Pro Evolution Soccer 2008

Hier een pagina met allemaal informatie.

Tennis:

Virtua Tennis 3

Hier de officiele site.

Basketbal:

Backyard Basketball 2007

NBA live 08

Geplaatst:
comment_796750

ik zoek een oorlogspel in de monderne tijd waar je oorlog moet gaan voeren maar wel een spel wat freeroaming heeft

dus waar je gewoon in een voertuig kan en ook dat je meedoet met een team niet dat je je team leiding moet geven

het liefst voor ps2 maar pc kan ook mits niet te hoge specs

heeft iemand een tip ?

Geplaatst:
comment_796767
heeft iemand een tip ?

Voor zover ik weet voldoet enkel Battlefield aan jou eis. Bij de meeste shooters kun je namelijk niet free-roamen, maar zit je aan een soort verhaallijn gebonden. Tegenwoordig is het vaak zo met shooters dat je behoorlijk wat vrijheid hebt om de missies uit te spelen, maar je kunt eigenlijk niet gaan en staan waar je wilt, zoals dit wel kan in Battlefield. In Battlefield 2 kun je overigens zowel deel uitmaken van een groep, of je kunt er voor kiezen leidinggevende te zijn. Dit is in principe helemaal aan jezelf. Voor de PC zou je gewoon Battlefield 2 eens kunnen proberen, voor de PS2 is er Battlefield 2: Modern Combat. Mocht je verder nog niet bekend zijn met het spel, download dan eens een demo en lees reviews op het internet.

Geplaatst:
comment_796789

oke dan ^_^ laatste vraag wat voor speltypes zitten er in de ps2 versie singleplayer ?

zoals deathmatch capture the flag ofzoiets ? of zijn het egt missies van rij daar heen, neem die basis in enz.

als het spel me bevalt ga ik em morgen halen/ :dans:

Geplaatst:
comment_796805
oke dan ^_^ laatste vraag wat voor speltypes zitten er in de ps2 versie singleplayer ?

zoals deathmatch capture the flag ofzoiets ? of zijn het egt missies van rij daar heen, neem die basis in enz.

als het spel me bevalt ga ik em morgen halen/ :dans:

Ik heb Battlefield 2 Modern Combat voor mijn PS2 en het is een aanrader! :Y Het zijn trouwens missies, geen deathmatchs enzo. Ik speel wel online en daar heb je alleen de keus uit Team Deathmatch :N, maar het is wel erg leuk :) Er spelen redelijk veel mensen voor de tijd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.