Jump to content
Geplaatst:
comment_493190

Met toestemming van GTA-Sheep plaats ik hier het grote 'Ik zoek een game' topic. Er zijn al een paar topics geopend met de vraag, 'Ik wil een game kopen maar ik weet nog niet goed welke game, 'Weten jullie soms een goede (*Genre van de game, zoals Schietgame, Race,...*) '? Kijk maar eens hier of hier.

Voor zulke topics te vermijden open ik hier één groot topic waar iedereen kan posten als hij een leuke game zoekt. Hier enkele regels:

* Je mag hier Online games aanvragen of games op een CD-Rom. :Y

*Ook mag iedereen antwoorden op een aanvraag, als je een leuke game weet wat de andere persoon waarschijnlijk zoekt. :)

* Geen links naar illegale downloads. In de regels staat dan ook:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

* Verder gelden hier ook dat je je moet houden aan de regels, je vind ze hier.

Bewerkt: door Jon-asses

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 107k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_843482

hey

ik zoek een game die een beetje lijkt op world of warcraft

niet lord of the rings online.

maar iets zoals guild wars maar als ik guild wars kies welke dele moet ik dan als 1 st kopen?

Edit het moet wel gratis zijn om online te gaan.

groten jens

Bewerkt: door jens_nl_nl

Geplaatst:
comment_843485
hey

ik zoek een game die een beetje lijkt op world of warcraft

niet lord of the rings online.

maar iets zoals guild wars maar als ik guild wars kies welke dele moet ik dan als 1 st kopen?

Edit het moet wel gratis zijn om online te gaan.

groten jens

Misschien Tabula Rasa?

Geplaatst:
comment_848781
Ik zoek een leuk spel voor de pc.

Het moet een actie of avontuur spel zijn. ^_^

Games die ik je persoonlijk aanraad zijn Gears of War, Kane & Lynch en Stranglehold. Gears of War ken je misschien wel, deze titel heeft het al erg goed gedaan op de 360. Hij is nu uit voor de PC, mét 5 extra levels. Mocht je hem nog nooit op de 360 gespeeld hebben en zoek je een game met echt veel actie, dan heb je met Gears of War een toptitel in huis.

Kane & Lynch is in mijn ogen een leuke game, maar ergens is de game toch niet helemaal af. Ik heb het ondanks dat toch ervaren als een vette shooter, maar daar is het vast niet iedereen mee eens. Hou hem even in de gaten en koop het spel als 'ie in de budgetbak ligt.

Stranglehold is een game die echt draait om het schiet- en knalwerk, gecombineerd met dikke actie. Wat me overigens deed denken aan Max Payne; daar draaide ook een groot gedeelte om de bullet-time en de vette shootouts. :Y

Geplaatst:
comment_848810

Ik zoek een leuke PS3-game, morgen mag ik er één kopen. Zelf dacht ik aan 'The Orange Box', maar nu blijken er allemaal frame-rate problemen te zijn. Zijn die zo erg dat je de game beter laat liggen of valt het wel mee. (dan koop ik de game)

Misschien hebben jullie nog andere ideeën? :)

Geplaatst:
comment_850149
Ik zoek een soort 2,5D-game... Niet helemaal 2D, maar zo'n beetje 2,5D spel... Als het kan moet ik hem wel gratis kunnen downloaden op het Internet. ;)

Maplestory.

Geplaatst:
comment_850660

Ik zoek een online gratis schietgame aleen geen warock, ik wil niks betalen aleen downloden eventuweel en het moet makkelijk te registreren zijn :7 .

En eventuweel als het mogelijk kan zijn dat je zelf ook bekend bent in het spel zodat ik meschien contact kan zoeken met je maar dit hoeft niet persee ^_^ .

Ook een downlod tijd erbij is handig :D .

MVG

fiegel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.