Jump to content
Geplaatst:
comment_493190

Met toestemming van GTA-Sheep plaats ik hier het grote 'Ik zoek een game' topic. Er zijn al een paar topics geopend met de vraag, 'Ik wil een game kopen maar ik weet nog niet goed welke game, 'Weten jullie soms een goede (*Genre van de game, zoals Schietgame, Race,...*) '? Kijk maar eens hier of hier.

Voor zulke topics te vermijden open ik hier één groot topic waar iedereen kan posten als hij een leuke game zoekt. Hier enkele regels:

* Je mag hier Online games aanvragen of games op een CD-Rom. :Y

*Ook mag iedereen antwoorden op een aanvraag, als je een leuke game weet wat de andere persoon waarschijnlijk zoekt. :)

* Geen links naar illegale downloads. In de regels staat dan ook:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

* Verder gelden hier ook dat je je moet houden aan de regels, je vind ze hier.

Bewerkt: door Jon-asses

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 107.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1530628

Ik bedoelde eigenlijk Max Payne ... Maar euh , ... weet er iemandof er zo'n game op de PSP bestaat ?

Er zijn volgens mij geen zulke spellen op de psp maar ik weet het niet zeker. Ga anders langs de winkel en kijk of ze het daar hebben.

Geplaatst:
comment_1530895

ik zoek een spel. ik heb het nog vroeger ooit eens op 't internet gespeeld maar ik ben het kwijt. het is een soort spel met allemaal levels en in elke level zit er een soort raadsel. bijvoorbeeld is er een level waarbij je iets moet aanklikken dan verborgen is om door de level te geraken. alsjblief help me. en het is volgens mij het moeilijkste spel dat er op het net is

Geplaatst:
comment_1533168

Hee mensen,

Ik ben op zoek naar een game waar je lekker veel vrijheid hebt en je goed kunt freerunnen/parkour. Ik bedoel dus dat de persoon met wie je speelt lenig is en veel kan, zoals Assassin's Creed of Uncharted. Als je het nog niet weet wat ik bedoel moet je dit maar eens bekijken: filmpje

Alvast bedankt.

>>> Door Visser23: Samengevoegd ;)<<<

Geplaatst:
comment_1536362

ik zoek een spel. ik heb het nog vroeger ooit eens op 't internet gespeeld maar ik ben het kwijt. het is een soort spel met allemaal levels en in elke level zit er een soort raadsel. bijvoorbeeld is er een level waarbij je iets moet aanklikken dan verborgen is om door de level te geraken. alsjblief help me. en het is volgens mij het moeilijkste spel dat er op het net is

nou, ik ga es preciezer zijn. ik weet nog goed als je op het spel komt, en je naar benden scrollt, dat er daar overal comments staan met allemaal vragen als 'wat moet je doen bij level 43??' maar dan in het engels..
Geplaatst:
comment_1536370

Hee mensen,

Ik ben op zoek naar een game waar je lekker veel vrijheid hebt en je goed kunt freerunnen/parkour. Ik bedoel dus dat de persoon met wie je speelt lenig is en veel kan, zoals Assassin's Creed of Uncharted. Als je het nog niet weet wat ik bedoel moet je dit maar eens bekijken: filmpje

Alvast bedankt.

>>> Door Visser23: Samengevoegd ;)<<<

[Prototype] Hier zit alles waar je over had geschreven.

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=V129-5QK86o

Bewerkt: door Vercetti24

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1542517

Of natuurlijk een van de twee Motorstorm delen op de PlayStation 3, als ik jou was zou ik dan wel voor Pacific Rift gaan die is namelijk het nieuwst. Plus dat daar de online community nog actief is. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.