Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_493190

Met toestemming van GTA-Sheep plaats ik hier het grote 'Ik zoek een game' topic. Er zijn al een paar topics geopend met de vraag, 'Ik wil een game kopen maar ik weet nog niet goed welke game, 'Weten jullie soms een goede (*Genre van de game, zoals Schietgame, Race,...*) '? Kijk maar eens hier of hier.

Voor zulke topics te vermijden open ik hier één groot topic waar iedereen kan posten als hij een leuke game zoekt. Hier enkele regels:

* Je mag hier Online games aanvragen of games op een CD-Rom. :Y

*Ook mag iedereen antwoorden op een aanvraag, als je een leuke game weet wat de andere persoon waarschijnlijk zoekt. :)

* Geen links naar illegale downloads. In de regels staat dan ook:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

* Verder gelden hier ook dat je je moet houden aan de regels, je vind ze hier.

Bewerkt: door Jon-asses

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 107.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1640339

@Hierboven: F.E.A.R. 2 is echt een aanrader en het is een geweldige shooter. Heb hem voor de PC. :)

Wie weet een leuk spel voor mij?

Het moet MMORPG of (MMO)FPS zijn.

Het moet een multiplayer functie hebben.

Je moet een beetje snel kunnen levelen. Heb geen zin in spellen waarmee je jaren door kan gaan.

De graphics moeten een beetje realistisch zijn.

Het spel moet actief zijn in Multiplayer.

Geplaatst:
comment_1640562

Wie weet er nog een spel dat je je basis moet uitbreiden en dan wellicht andere dingen kan overnemen en dat je kan groeien zegmaar? Het kan ook gewoon een internet spelletje zijn zoals tribal wars.

Geplaatst:
comment_1640731

Wie weet er nog een spel dat je je basis moet uitbreiden en dan wellicht andere dingen kan overnemen en dat je kan groeien zegmaar? Het kan ook gewoon een internet spelletje zijn zoals tribal wars.

Command & Conquer of Age of Empires series! Aanradertje! Goedkoop te scoren bij sommige winkels!

Geplaatst:
comment_1640868

Ik spring altijd een gat in de lucht bij de PS3-game F.E.A.R 2: Project Origin. Heerlijk horrorspel ;)

Dat spel heb bij een vriend van me gedaan, Echt soms schrik je je gewoon dood ;)

@Hierboven: F.E.A.R. 2 is echt een aanrader en het is een geweldige shooter. Heb hem voor de PC. :)

Okay, F.E.A.R. 2 is dus echt een goed horrorspel, maar om het verhaal te kunnen volgen moet ik dan ook niet deel 1 kopen, of is dat niet zo goed spel?

Geplaatst:
comment_1645254

Command & Conquer of Age of Empires series! Aanradertje! Goedkoop te scoren bij sommige winkels!

Ja die ken ik al ja, bedankt.

Nog meer?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.