Jump to content
Geplaatst:
comment_493190

Met toestemming van GTA-Sheep plaats ik hier het grote 'Ik zoek een game' topic. Er zijn al een paar topics geopend met de vraag, 'Ik wil een game kopen maar ik weet nog niet goed welke game, 'Weten jullie soms een goede (*Genre van de game, zoals Schietgame, Race,...*) '? Kijk maar eens hier of hier.

Voor zulke topics te vermijden open ik hier één groot topic waar iedereen kan posten als hij een leuke game zoekt. Hier enkele regels:

* Je mag hier Online games aanvragen of games op een CD-Rom. :Y

*Ook mag iedereen antwoorden op een aanvraag, als je een leuke game weet wat de andere persoon waarschijnlijk zoekt. :)

* Geen links naar illegale downloads. In de regels staat dan ook:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

* Verder gelden hier ook dat je je moet houden aan de regels, je vind ze hier.

Bewerkt: door Jon-asses

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 107.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1701796

Ik zoek weer een nieuw spel voor de Playstation 3;

Ik zoek deze keer een goed racespel mét tune optie, budget is geen punt. smile3.gif

Wat dacht je van de Need for Speed reeks?

Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort.

Geplaatst:
comment_1701943

Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort.

Ja ik bedoelde het 'NFS' tunen, maar ik heb gehoord dat Shift niet de beste NFS is, welke is volgens jullie de beste?

Edit: Ik ben van plan NFS Shift + Race driver grid te kopen zijn ze leuk?

Bewerkt: door BoerBanaan

Geplaatst:
comment_1702320

Welke zou ik kiezen?

Oja en kun je de instrumenten van GH ook op RB gebruiken en ook andersom?

En kun je instrumenten van GH1 en RB1 ook op hun vervolgen gebruiken?

Bewerkt: door JordanMaster

Geplaatst:
comment_1702339

Welke zou ik kiezen?

Ik zou gaan voor degene met de beste nummers :bier:

Geplaatst:
comment_1702349

Welke zou ik kiezen?

Ik zou gaan voor degene met de beste nummers :bier:

Ook, maar toch komen die vrijwel overheen. Je kunt ook kijken naar de instrumenten, alle instrumenten kunnen op beiden de games. Maar het GH drumstel is iets uitgebreider van dat van RB. Maar het drumstel van RB is dan wel weer kwalitatief beter. Ik zou als je voor gitaar + game gaat een GH5 bundel nemen, anders een rockbandkit.

Geplaatst:
comment_1702523

Ja ik bedoelde het 'NFS' tunen, maar ik heb gehoord dat Shift niet de beste NFS is, welke is volgens jullie de beste?

Edit: Ik ben van plan NFS Shift + Race driver grid te kopen zijn ze leuk?

Als je genoeg geld hebt, dan zou ik voor NFS Shift gaan. Maar het is natuurlijk jouw keuze wel spel je uitkiest.

Geplaatst:
comment_1705002

Ik zoek een FPS waarbij je in een kamer staat er een vijanden op je afkomen, dat ze ze moet vermoorden en dat er bij het volgende level weer meer komen :bier:

Verder niks

Zoiets als COD5 zombies:

of Boxhead maar dan FPS

Geplaatst:
comment_1706248

Ik zoek een game waarin je je eigen bedrijf moet starten, onderhouden etc.

Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd.

Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft.

Wie kent er zo'n spel voor op de PC? Ik zou het graag horen.

Groeten,

Indycar series.

Geplaatst:
comment_1706375

Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd.

Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft.

Groeten,

Indycar series.

Er zijn genoeg Tycoons waar je ook een eigen 'bedrijf' hebt, zoals rollercoaster tycoon, wildlife tycoon, gevangenis tycoon enz. Ik zou maar is goed de Tycoon reeks doorkijken, er zit vast wel wat leuks voor je tussen.

Geplaatst:
comment_1706575

Groeten,

Indycar series.

Als je misschien ervoor kan zorgen dat je over internet gaat beschikken raad ik je de applicatie 'market street' aan, deze is te vinden op Facebook. Hier moet je precies doen wat jij wilt + meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.