Geplaatst: 1 januari 20178 jaren comment_2415656 Vandaag gta online aan het doen. Opeens had ik een pion op mijn hoofd en tussen mijn benen (mijn poppetje in GTA bedoel ik en niet ikzelf haha). Krijg de pion niet af en naar andere sessie of opnieuw opstarten heeft geen zin gehad. Hoe los ik dit op?
Geplaatst: 1 januari 20178 jaren comment_2415665 Je kan proberen om van karakter te wisselen (GTA ONLINE > Change Character)
Geplaatst: 1 januari 20178 jaren comment_2415669 Of misschien een andere saved outfit kiezen, simpel maar je weet maar nooit.
Geplaatst: 1 januari 20178 jaren Auteur comment_2415672 Werkte beiden niet helaas. Maarben er nu wel vanaf. Denk dat er een of andere grapjas hacker actief was oid
Geplaatst: 2 januari 20178 jaren comment_2415677 Dat zijn modders die denken leuk te zijn. Maar mooi dat je er vanaf bent.
Geplaatst: 2 januari 20178 jaren comment_2415737 Ook weleens gehad. Als zoiets gebeurd dan raak je snel in paniek omdat je uit jezelf al probeert een nieuwe sessie te doen. Dat werkt dus vaak niet Maar het gaat vanzelf weg net als die windmolens voor garages of bommen in je garage, ook zo fijn altijd om te hebben
Vandaag gta online aan het doen. Opeens had ik een pion op mijn hoofd en tussen mijn benen (mijn poppetje in GTA bedoel ik en niet ikzelf haha).
Krijg de pion niet af en naar andere sessie of opnieuw opstarten heeft geen zin gehad. Hoe los ik dit op?