Jump to content

Night of the Forums - Uitslag GTAForum Awards 2016

Geplaatst:
comment_2415933

Het is weer zover: de Night of the Forums vindt dit jaar plaats op vrijdag 6 januari! Oftewel: de bekendmaking van de uitslag van de Forum Awards in de chat onder het genot van heerlijke GTA-muziek. (Voor hapjes en drankjes moet je echter zelf zorgen.)

Ook dit jaar hebben we weer @Bassieboy35 weten te strikken voor de muzikale begeleiding tijdens de uitreiking. Dat betekent dus gegarandeerd goede muziek, want hij zal de door jullie gekozen GTA Top 40 draaien!

Kortom, wees er vrijdag vanaf 19.30 uur bij in de chat voor de leukste chatavond van het jaar!

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2416218

Ik zal tussendoor komen kijken. Votair zal mij whatsappen als de categorieën waar ik in ben genomineerd komen. Klinkt een beetje lullig, maar de verjaardag van m'n ma gaat nog altijd voor :P

Geplaatst:
comment_2416449

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, m'n werk gooide roet in het eten, maar ik heb begrepen dat het wederom een geslaagde avond is geweest, en dat is het belangrijkst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.