Geplaatst: 4 januari 20178 jaren comment_2415996 Console: Xbox 360 Gamertag: SupComRP 1993 Huidig level: 45 Microfoon: aanwezig Belangrijk: NO NOOBS! Ervaren speler die andere ervaren spelers zoekt voor Heists & Missions. Mocht je interesse hebben is er ook een Whatsapp groep zodat wij, groepje serieuze spelers, elkaar snel & makkelijk kunnen bereiken. Tot snel!
Geplaatst: 4 januari 20178 jaren comment_2416053 Ik zoek er ook nog, maar heb xbox one, maakt dat verschil, level 47, zit aan de derde heist;-) heb een drugslab en cocaïne, en in de toekomst een ceo import export wel geen microfoon aanwezig, voor den moment nog niet hoor. gr
Geplaatst: 5 januari 20178 jaren comment_2416132 Ik zoek er ook nog, maar heb xbox one, maakt dat verschil, level 47, zit aan de derde heist;-) heb een drugslab en cocaïne, en in de toekomst een ceo import export wel geen microfoon aanwezig, voor den moment nog niet hoor. gr Zoek mij dan ff op R* social club - Spaan1984 Bewerkt: 5 januari 20178 jaren door Spoon0612
Console: Xbox 360
Gamertag: SupComRP 1993
Huidig level: 45
Microfoon: aanwezig
Belangrijk: NO NOOBS!
Ervaren speler die andere ervaren spelers zoekt voor Heists & Missions. Mocht je interesse hebben is er ook een Whatsapp groep zodat wij, groepje serieuze spelers, elkaar snel & makkelijk kunnen bereiken.
Tot snel!