Geplaatst: 7 januari 20178 jaren comment_2416400 Kwam gister op het geweldige idee om een poging te doen om dinosaurussen in Gta te krijgen. Models zijn geexporteerd uit Turok. Was bezig met kloten met het model "A_C_Seagull" en deze kunnen vervangen. Tijd geleden al meta data aangepast dus heb best veel van die rakkers door de lucht vliegen. texture`s werken, scaling is goed en gta crashed gelukkig niet moet alleen nog het skeleton riggen zodat de vleugels bewegen
Geplaatst: 7 januari 20178 jaren comment_2416401 Damn, dit is echt episch. Kun je ervoor zorgen dat we op deze dino kunnen rijden? Op zijn rug?
Geplaatst: 7 januari 20178 jaren comment_2416415 Ziet er leuk uit! En dit soort dingen zijn natuurlijk de rede dat je die award hebt binnen gesleept.
Geplaatst: 7 januari 20178 jaren comment_2416417 Mooi gedaan zeg! De thema's moet je wel een beetje van houden, maar hoe dan ook vet. Dik verdiend die twee awards!
Geplaatst: 7 januari 20178 jaren comment_2416421 Ziet er goed uit! Hoeveel tijd kost het om te converteren? Of is dat extracten en importen?
Geplaatst: 8 januari 20178 jaren Auteur comment_2416689 @3L1077 Thanks voor je reactie, plus episch idee Heb helaas voorlopig geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. De dinosaurus in kwestie ben ik gelukkig dan wel weer tegen gekomen @Ezra24rct3 Thanks voor je positieve reactie! @Bassieboy35 Thanks , is inderdaad vrij apart thema was beetje toeval vanwege het Turok gedeelte @Dutchy3010 Bedankt voor je positieve reactie! Kwa tijd was ik er een kleine 6 uur mee bezig, moest nog veel uitzoeken, dan nog doe je het "snel" dan ben je minimaal nog meer dan een uur bezig Helaas is modden in V zo omslachtig als ik weet niet wat voorlopige workflow Exporteer model uit Unreal Viewer Importeer het model in 3D max Scale het model Voeg texture`s en materials toe Exporteer deze naar een .Obj bestand Open Open IV en exporteer het origineel model, Fragment,Texture,Model Open Z-modeler en importeer het origineel model wat je gaat vervangen Scale en roteer het model , gebruik origineel als referentie Setup materials en texture`s en plaats de mesh op de goede locatie Exporteer vervolgens het model naar .YDD Importeer vervolgens het custom model via Open IV naar de locatie van het origineel model
Geplaatst: 8 januari 20178 jaren Auteur comment_2416736 Kleine update Skeleton moet ik nog steeds uitvogelen en er is iets met de lods maar geen flauw idee of dat aan te passen is
Geplaatst: 9 januari 20178 jaren comment_2416968 Supergaaf, EC! Een van de betere mods die ik gezien heb in GTA V. Misschien zou je ze kunnen mixen met een Peyote Plant, zodat je als je een bepaalde plant eet ook kan veranderen in een van de Dino's.
Geplaatst: 11 januari 20178 jaren Auteur comment_2417734 Prachtig dit! Haha Thanks voor je reactie Moet nog een hoop werk doen, maar het is vermakelijk Supergaaf, EC! Een van de betere mods die ik gezien heb in GTA V. Misschien zou je ze kunnen mixen met een Peyote Plant, zodat je als je een bepaalde plant eet ook kan veranderen in een van de Dino's. Thanks Nick , Dat is wel een interessant idee die je hebt. Moet nog even kijken hoe het in theorie zou moeten, maar heb het alvast opgeschreven Briljante vondst, je moet er maar op komen Bedankt! , gebeurd toen ik door turok models aan het browsen was
Kwam gister op het geweldige idee om een poging te doen om dinosaurussen in Gta te krijgen.
Models zijn geexporteerd uit Turok.
Was bezig met kloten met het model "A_C_Seagull" en deze kunnen vervangen.
Tijd geleden al meta data aangepast dus heb best veel van die rakkers door de lucht vliegen.
texture`s werken, scaling is goed en gta crashed gelukkig niet
moet alleen nog het skeleton riggen zodat de vleugels bewegen