Steeds maar weer (hoor dumpert app in achterhoofd) komen we tijdens de online sessies stumperts tegen die te kinderachtig zijn om er aandacht aan te geven. Elke woensdag avond, vanaf een uur of zes, speel ik met twee vrienden GTA, voornamelijk de missies om de andere twee heren te laten levelen. Aangezien ze ook geld nodig hebben, zoeken we een paar mensen om heists mee te spelen op de woensdagen. We zenden dit ook live uit op Youtube, in de categorie onderbroekenlol, maar wel met een doel. Zinloos elkaar afmaken doen we ook wel, maar dat hebben we vaak na een kwartiertje wel gezien. Wie doet er mee met de missies? PSN/Insta/Youtube/GTAForum/FB:Waschischi2016 is de naam. Voeg me toe als je interesse hebt om serieus mee te doen, maar zeker met een flauwe grappen invalshoek. Headset is wel verplicht, om te kunnen communiceren in de party.
Laters!
Edit: Misschien goed om te vermelden, een van mijn vrienden heeft skills vanuit (andere) shooters, de andere minder. We zoeken dus niet de crême de la crême, maar gewoon mensen die hun best kunnen doen. Ook als je level wat lager is, is dat geen probleem. Op moment van schrijven zijn de levels 30, 37 en 168. (Ja ik speel het al een tijdje ). Ik ben in het bezit van alle CEO en motorclub opties, dus ook daarmee kunnen we geld en RP verdienen.
Hallo mede GTA fanaten,
Steeds maar weer (hoor dumpert app in achterhoofd) komen we tijdens de online sessies stumperts tegen die te kinderachtig zijn om er aandacht aan te geven. Elke woensdag avond, vanaf een uur of zes, speel ik met twee vrienden GTA, voornamelijk de missies om de andere twee heren te laten levelen. Aangezien ze ook geld nodig hebben, zoeken we een paar mensen om heists mee te spelen op de woensdagen. We zenden dit ook live uit op Youtube, in de categorie onderbroekenlol, maar wel met een doel. Zinloos elkaar afmaken doen we ook wel, maar dat hebben we vaak na een kwartiertje wel gezien. Wie doet er mee met de missies? PSN/Insta/Youtube/GTAForum/FB:Waschischi2016 is de naam. Voeg me toe als je interesse hebt om serieus mee te doen, maar zeker met een flauwe grappen invalshoek. Headset is wel verplicht, om te kunnen communiceren in de party.
Laters!
Edit: Misschien goed om te vermelden, een van mijn vrienden heeft skills vanuit (andere) shooters, de andere minder. We zoeken dus niet de crême de la crême, maar gewoon mensen die hun best kunnen doen. Ook als je level wat lager is, is dat geen probleem. Op moment van schrijven zijn de levels 30, 37 en 168. (Ja ik speel het al een tijdje
). Ik ben in het bezit van alle CEO en motorclub opties, dus ook daarmee kunnen we geld en RP verdienen.
Bewerkt: door Waschischi2016