OriFilmsGta Geplaatst: 22 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2017 Hi guys and girls, dit is een teaser voor mijn volgende Sci-fi project gebaseert op de Manga 'Ghost in the shell'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2017 De teaser ziet er weer goed uit, zoals gewoonlijk. Ik ben benieuwd naar de rest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2017 Wow, ziet er echt top uit. Zou zo de trailer van een Hollywood-blockbuster kunnen zijn; die korte flitsen, passende muziek, en het einde waarbij je denkt "WTF, hoe gaat het verder?" is helemaal goed. Enkel dat stukje op 0:07/0:08 met die overvliegende auto's vind ik er niet echt in passen. Past misschien wel in het geheel, maar niet in deze trailer. Zeer benieuwd naar het eindproduct. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.