Zoals aangekondigd in het andere topic gaan we dit jaar weer Sportkenners spelen!
Voor de onwetenden: Sportkenners is een contest waarbij je de uitslag van verschillende sportwedstrijden en -evenementen moet voorspellen. Daarbij kun je punten halen, wat een ranglijst oplevert, en aan het eind van het jaar wint degene met de meeste punten. Vrij simpel systeem, dus voor iedere sportvolger wel goed te doen. Het enige wat je moet doen is trouw en op tijd je voorspelling insturen, maar ik zal zo veel mogelijk proberen om bij iedere ronde een herinnering te sturen.
Op het programma zal onder andere het volgende staan:
Voetbal - Champions League, Europa League, EK Vrouwen, WK-play-offs
Wielrennen - Parijs-Roubaix, Luik-Bastenaken-Luik, Tour de France
Tennis - Roland Garros, Wimbledon
Formule 1 - GP Spanje, nader te bepalen GP('s) in het najaar
Schaatsen - Nader te bepalen, afhankelijk van de schaatskalender
Moto GP - TT Assen
Atletiek - WK
Zoals het nu lijkt zal de eerste voorspelling voor Parijs-Roubaix zijn, met daarbij natuurlijk aandacht voor het afscheid van Tom Boonen. Dat zal begin april zijn, en dan volgen de eerste paar evenementen elkaar snel op. Zorg er dus voor dat je ingelezen en voorbereid bent, zodat je elke keer kunt insturen en mee kunt doen om de prijzen dit jaar!
Suggesties mogen altijd via PB naar me gestuurd worden, dan kijk ik of we er wat mee kunnen doen. Mag ook middels een reactie, maar dan graag in het reactietopic.
Eindstand Sportkenners 2017:
1. Guardian1980 - 134 punten
2. Dexist - 123 punten
3. Thundercover - 122 punten
4. aron24 - 120 punten
5. Venzio - 98 punten
6. FrankyFourFingers - 74 punten
7. thetorterra - 28 punten
8. Visser23 - 18 punten
9. KoningJesper - 13 punten
10. Cabyon - 14 punten
11. SpacyColours - 1 punt
Zoals aangekondigd in het andere topic gaan we dit jaar weer Sportkenners spelen!
Voor de onwetenden: Sportkenners is een contest waarbij je de uitslag van verschillende sportwedstrijden en -evenementen moet voorspellen. Daarbij kun je punten halen, wat een ranglijst oplevert, en aan het eind van het jaar wint degene met de meeste punten. Vrij simpel systeem, dus voor iedere sportvolger wel goed te doen. Het enige wat je moet doen is trouw en op tijd je voorspelling insturen, maar ik zal zo veel mogelijk proberen om bij iedere ronde een herinnering te sturen.
Op het programma zal onder andere het volgende staan:
Voetbal - Champions League, Europa League, EK Vrouwen, WK-play-offs
Wielrennen - Parijs-Roubaix, Luik-Bastenaken-Luik, Tour de France
Tennis - Roland Garros, Wimbledon
Formule 1 - GP Spanje, nader te bepalen GP('s) in het najaar
Schaatsen - Nader te bepalen, afhankelijk van de schaatskalender
Moto GP - TT Assen
Atletiek - WK
Zoals het nu lijkt zal de eerste voorspelling voor Parijs-Roubaix zijn, met daarbij natuurlijk aandacht voor het afscheid van Tom Boonen. Dat zal begin april zijn, en dan volgen de eerste paar evenementen elkaar snel op. Zorg er dus voor dat je ingelezen en voorbereid bent, zodat je elke keer kunt insturen en mee kunt doen om de prijzen dit jaar!
Suggesties mogen altijd via PB naar me gestuurd worden, dan kijk ik of we er wat mee kunnen doen. Mag ook middels een reactie, maar dan graag in het reactietopic.
Succes allemaal dit jaar!
Hall of Fame
2017 - @Guardian1980
2013/2014 - @Guardian1980
2013 - @Guardian1980
2012 - @thebig
2011 - @Guardian1980
2007 - @Froodooo
2006 - @HerrieM