Jump to content
Geplaatst:
comment_2424718

Ontwikkelaar: Sledgehammer Games

Uitgever: Activision

Consoles: PS4, Xbox One, PC

Demo: misschien een pre-order Beta?

Release: 3 november

Vannacht zijn er screenshots gelekt van de artwork voor de nieuwe Call of Duty van dit jaar. Deze komt net zoals Advanced Warfare van Sledgehammer Games, en wordt zoals altijd uitgegeven door de geldgraaiers van Activision.

-Update 21.4.2017: Activision heeft bekend gemaakt dat ze 'Call of Duty: World War II' officieel gaan aankondigen op 26.4.2017-

Pic's:

99bmK4W.jpg

Bewerkt: door Ezra24rct3

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 60.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2426270

Mooie trailer. Hopelijk wordt het niet zo'n flop als Ghosts. Dat Activision ieder jaar maar weer een sequel uitkakt vind ik helemaal niks. De classics, COD4, WaW en Black Ops waren nog enigszins vermakelijk. Blij dat ze weer het oude pad inslaan en niet wederom aankomen met die halfbakken futuristische zooi van nu. Eerst zien, dan geloven. Geen pre-order voor mij.

Geplaatst:
comment_2426306

Verkocht ben ik nog niet, dat lukt niet gauw met alleen een setting en cinematic trailer, maar het heeft zeker m'n aandacht. Wellicht wordt het tegen die tijd een keuze tussen CoD en SW:BFII wat betreft shooter-fix van 2017 :)(Tenzij Bethesda met E3 een nieuwe Wolfenstein aankondigt, dan is de keuze snel gemaakt)

• 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2429660
Op 7/10/2017 om 02:00, Dr.Oppai zei:

Zwarte vrouwen bij de Wehrmacht. Call of Duty blijft me iedere keer weer verbazen. :7 

Haha ja, maar geen swastika's in Multiplayer :fp:

Volgens mij gaat de zombie mode wel met een lekker gehalte gore komen:

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.