Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197577 ik heb hem op pc en ik snap niet welke knop je moet drukken om een pakketje te pakken weet iemand van jullie mischien welke knop je moet drukken om de pakketje heel snel te krijgen?
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197581 dat krijg je toch uitgelegd als je aan de missie begint..
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197585 Je moet vlak naast de motorrijders gaan rijden en dan staat boven in beeld dat je op linker-control (LCRTL) moet drukken en dan pak je het pakje van de motor af. Succes!
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren Auteur comment_197591 Je moet vlak naast de motorrijders gaan rijden en dan staat boven in beeld dat je op linker-control (LCRTL) moet drukken en dan pak je het pakje van de motor af.Succes! maar ik doe het op toetsen bord en waar staat dan LCRTL.
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197597 LCRTL betekend gewoon de control-toets (ctrl) aan de linker kant van je toetsenbord Succes! :'D
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197629 Je kan ook die motorrijders van hun moto schieten en dan op je gemak het pakje gaan halen.
ik heb hem op pc en ik snap niet welke knop je moet drukken om een pakketje te pakken weet iemand van jullie mischien welke knop je moet drukken om de pakketje heel snel te krijgen?