Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197670 Als ikeen auto installeer(SA) loopt hij altijd vast... Is er geen tutorial voor ofzow? Of is er iemand die het mij kan uitleggen?
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197673 vertel eens best wat jij deed, misschien deed jij een foutje en dan kunnen we jou misschien helpen bij me gaat die gta sa ook vast als ik zowat 30auto's vervangt
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren Auteur comment_197693 ik gebruik de imgtool dan doe ik bijv dit: ik heb een auto gedownload met de volgende bestanden: supergt.txd supergt.dff (wat be opvalt is dat het txd bestand een palmboom als plaatje heeft) dan zoek ik in de img tool die 2 bestanden op en die verplaats met de originele. Dan doe ik rebuild archive en dan start ik de game hij laad wel gewoon maar al HOOR ik de supergt te zien crasht het spel. ik snap er niks van
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199307 Slim Hoor :S Je Moet je Auto ( Txt Bestand) Niet Verwisselen Met Een Dff Bestand Dan Doet Hij Het Niet Hij Moet Met De Txt Bestand Verwisseld Worden Er Is Wel Zon Auto In Gta3.img
Als ikeen auto installeer(SA) loopt hij altijd vast...
Is er geen tutorial voor ofzow?
Of is er iemand die het mij kan uitleggen?