Denk zo ongeveer de moeilijkste vraag die ik kan stellen hier... Ik wil graag een laptop aanschaffen, maar weet niet goed welke en ook niet waaraan moet worden voldaan. Budget is op zich heel groot, maar de vraag is meer "vind ik het waard". Om dat te kunnen moet ik eerst weten hoe de verhoudingen budget-extra mogelijkheden liggen. Kunnen jullie me toch helpen? Hieronder het -niet zo nuttige- lijstje. Laptop moet aansluiting hebben voor beeldscherm (maar denk dat ze dat allemaal wel hebben).
Budget: nader te bepalen
Doel: afhankelijk van de opties, maar bij voorkeur een goede game laptop uiteraard - met weinig benodigde onderhoud, want daar ben ik slecht in.
Merk laptop: maakt niet uit
Benodigde randapparatuur: niets, al sta ik open voor suggesties.
Denk zo ongeveer de moeilijkste vraag die ik kan stellen hier... Ik wil graag een laptop aanschaffen, maar weet niet goed welke en ook niet waaraan moet worden voldaan.
Budget is op zich heel groot, maar de vraag is meer "vind ik het waard". Om dat te kunnen moet ik eerst weten hoe de verhoudingen budget-extra mogelijkheden liggen. Kunnen jullie me toch helpen? Hieronder het -niet zo nuttige- lijstje. Laptop moet aansluiting hebben voor beeldscherm (maar denk dat ze dat allemaal wel hebben).
Budget: nader te bepalen
Doel: afhankelijk van de opties, maar bij voorkeur een goede game laptop uiteraard - met weinig benodigde onderhoud, want daar ben ik slecht in.
Merk laptop: maakt niet uit
Benodigde randapparatuur: niets, al sta ik open voor suggesties.
SSD: ja
Besturingssysyeem: Windows