Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2426255

Goedemiddag, 

 

Sinds een paar dagen heb ik GTA V gekocht en gedownload via de Sociale Club. Ik wil het spel graag updaten naar de laatste versie. Dat gebeurt niet. Het spel start simpelweg op zonder ook maar één update uit te voeren. Ik heb daarom al via internet enkele suggesties geprobeerd. Namelijk: 

 

  • De benodigde poorten van mijn router open te zetten. 
  • Het spel als administrator te starten
  • Via opdrachtprompt: 'netsh winsock reset' te typen en opnieuw op te starten. 
  • De map 'update' in de map C/Program files/Rockstar Games/Grand Theft Auto V leeg te maken en die bestanden opnieuw te downloaden
  • Via opdrachtprompt de bestandslocatie van GTA V te typen en vervolgen - verify -nochunkeddownload te typen. Het spel gaat dan wel verifiëren, maar download vervolgens niets en start weer op.

 

Welke opties zijn er nog over? Want ik ben eigenlijk nu al klaar met het spel.

 

Alvast bedankt voor de hulp. 

 

Groetjes,

 

Koos

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.