Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197707 In vc kan je een pacer stelen, (in de haven) het is zo'n oplegger zeg maar. Ik kan er wel auto's oprijden maar als ik met de pacer ga rijden rollen ze er weer af. Ook als ik hem op de handrem zet....weet iemand of mogelijk is om te rijden met auto's op je pacer???? Bedankt
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197709 Volgens mij is dit niet mogelijk... het zou wel heel erg gaaf zijn natuurlijk
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_198259 Ja dit gaat wel als je ps2 versie hebt moet je met rechtse analog stick naar boven en er komen kleine streepjes en je auto staat vast maar als je ergens oprijdt valt ie eraf maar als je gewoon rijdt blijft ie er opstaan.(met pc gaat dit ook maar weet niet welke knop)
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198318 Volgens mij ben je in de war met GTA SA. Van beladen Packers in GTA VC heb ik namelijk nog nooit eerder gehoord, in GTA SA echter wel.
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199248 het is niet mogelijk in vc ook niet lc alleen in sa
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199290 bij mij krijg ik niet eens een auto op een packer in sa...
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201649 Het is inderdaad alleen mogelijk in GTA: San Andreas. Gebruik op Pc num 8 en num 2, voor respectivelijk omhoog en verlagen.
In vc kan je een pacer stelen, (in de haven) het is zo'n oplegger zeg maar.
Ik kan er wel auto's oprijden maar als ik met de pacer ga rijden rollen ze er weer af.
Ook als ik hem op de handrem zet....weet iemand of mogelijk is om te rijden met auto's op je pacer????
Bedankt