Geplaatst: 16 mei 20178 jaren comment_2427083 Hallo. Na een hele tijd geen GTA V online gespeeld te hebben wal ik het weer eens gaan doen. Nu zoek ik alleen nog wat mensen om mee samen te kunnen spelen (alleen is er ook niks aan) Wat ik zoek zijn gewoon nederlands talige mensen om een heist - race - missie - motorclub of gewoon een beetje mee te knooien, lol hebben. Heb je zin om een keer te spelen voeg me dan toe. GTA social club: Beltie1993 Microfoon: aanwezig Discord: op aanvraag Teamspeak: aanwezig (alleen geen eigen kanaal) Wanneer ik speel: af en toe overdag - begin van de avond - wordt ook wel is later in de avond - weekend, gewoon heel verschillend Mvg Beltie (Beltie1993)
Hallo.
Na een hele tijd geen GTA V online gespeeld te hebben wal ik het weer eens gaan doen.
Nu zoek ik alleen nog wat mensen om mee samen te kunnen spelen (alleen is er ook niks aan)
Wat ik zoek zijn gewoon nederlands talige mensen om een heist - race - missie - motorclub of gewoon een beetje mee te knooien, lol hebben.
Heb je zin om een keer te spelen voeg me dan toe.
GTA social club: Beltie1993
Microfoon: aanwezig
Discord: op aanvraag
Teamspeak: aanwezig (alleen geen eigen kanaal)
Wanneer ik speel: af en toe overdag - begin van de avond - wordt ook wel is later in de avond - weekend, gewoon heel verschillend
Mvg Beltie (Beltie1993)