Jump to content
Geplaatst:
comment_2427640


Assassin's Creed: Origins

 Maker: Ubisoft Montreal

Uitgever: Ubisoft Entertainment SA
Consoles: PC, PlayStation 4, Xbox One
Release: 27.10.17

 



 
 

 



 



 

Bewerkt: door Ezra24rct3
Opmaak

  • Reacties 63
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2434558
1 uur geleden, moechy zei:

De bekende viewpoints zijn terug van de partij.

Is niet erg als je niet alles weet, ik zal het zelf wel ervaren, maar:

Wordt direct een volledig segment verkend bij een viewpoint, is het een cirkel of is het iets anders? :v

Geplaatst:
comment_2434581

De combat is wat aanpassen en hangt (volgens reviewers) wat tussen The Witcher 3 en Dark Souls in.

Dus niet meer dat ritmische gedoe van vroeger.

Truc is om je niet te laten omsingelen.

 

Met L1 houd je je schild omhoog en met R1 doe je een lichte aanval. R2 is een zware aanval. (Dit is voor de ps4).

Kwestie van goed af te weren en om het juiste moment terug aan te vallen.

Of de stealth aanpak, je kiest het zelf.

 

Ook helpt het door naar de Levels te kijken, als een persoon rood is, dan is deze te hoog en moeilijk voor je huidige level.

Levelen kan je door alles: Ontdekken, Hunten, zijmissies, etc..

 

Ook je gear moet regelmatig een upgrade, deze kan je kopen of vinden en eventueel upgraden bij de smid.

Bewerkt: door moechy
Dingen bijgeschreven

Geplaatst:
comment_2434731
4 uur geleden, moechy zei:

Aan wat kan je niet wennen dan? De combat?

Onder anderen en de Skill Tree.

Vind dit systeem voor mij niet goed werken, maar zal wel komen omdat ik gewend ben geraakt aan die combat uit de vorige delen.

 

Naja, zal binnenkort een keer alles op mijn gemak gaan bekijken.
Momenteel druk met WWII en Mario Odyssey. :puh:

 

Bewerkt: door MovieGamer

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2435178

Nog even een update van mijn kant.

Ondertussen heb ik er een 17-tal uren in zitten en ben ik amper verder met de verhaallijn, je blijft maar zijmissies doen, schatkamers leegmaken, kampen veroveren.

Er is gewoon zoveel te doen dat je bezig kan blijven :D.

Vind dit wel een hele verbetering tov de vorige AC-games.

Geplaatst:
comment_2435224

Een beetje zoals in Unity en Syndicate dan, daar ben je ook onnoemelijk veel tijd kwijt met de vele kleine zijmissies (maar ik ken de schaal van Origins natuurlijk nog niet, dus ik doe er maar een gok naar)

Geplaatst:
comment_2435238
1 uur geleden, Phoenyxar zei:

Een beetje zoals in Unity en Syndicate dan, daar ben je ook onnoemelijk veel tijd kwijt met de vele kleine zijmissies (maar ik ken de schaal van Origins natuurlijk nog niet, dus ik doe er maar een gok naar)

In unity en Syndicate vond ik ze eerder tijdvullend materiaal.

Hier hebben ze wel een meerwaarde aangezien je sneller in level stijgt waardoor de hoofdmissies makkelijker worden.

Geplaatst:
comment_2435260
2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Dat deden de zijmissies in Syndicate toch ook? Maar daar waren er natuurlijk wel maar 10 lvls (een schaalverschil daar kan belangrijk zijn), hoe zit dat in Origins?

Ik vond die minder, deze zijn interessanter. Hier heb je 40lvls en het duurt wel ff voor een level.

Geplaatst:
comment_2435371

De hoofdmissies zijn wel echt gelockt door je level, als een enemy 2 level hoger is ga je het heel moeilijk hebben, 3 levels en je maakt nauwelijks kans. De zijmissies hebben betere verhalen en sommigen voegen heel veel toe aan de main story. 

 

34 uur was voor main storyline trouwens.

Geplaatst:
comment_2435380

40 lvls is al een pake diepgaander ja, gelijkt het een beetje op The Witcher 3, feest!

24 minuten geleden, Faenty. zei:

34 uur was voor main storyline trouwens.

Dat klinkt al redelijk goed zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.