Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197869 hey, ik ben er net achter gekomen hoe je je boxen kan boosten met een echo. (tenminste, op windows xp, zover ik weet) ga naar configuratiescherm> geluiden en audioapparaten bij luidspreker instelingen klik je op geavanceerd dan zet je de luidspreker opstelling op "quadrafonishe luidsprekers" druk op ok als het goed is hoor je nu ontzettend veel echo bij geluiden. (omdat je pc nu denkt dat hij 4 boxen hebt, nu word alles door 2 boxen gedaan waardoor er een echo onstaat)
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_197921 Ik heb het geprobeerd en merk het verschil inderdaad. Prachtig geluid man
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren Auteur comment_198447 probeer eens andere opties die meer dan 2 boxen hebben @Snorege: get rocked!!!!
Geplaatst: 12 augustus 200519 jaren comment_206530 wat is het nut ervan ??? ik heb gewoon boxen vanuit oude radio's gehaald mooi een doos voor gemaakt met plexiglas en vijzen gat ingeboort box ertegen et voila home cinama :'D
Geplaatst: 12 augustus 200519 jaren Auteur comment_206608 bij sommige muziek word het dan nog mooier of nog gaver! en dan nog, een harde boost kan wel leuk zijn...
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207407 Bij geluidskaarten van Creativ krijg je software bij, daar ergens tussen zit Sound HQ waar je heel veel instellingen hebt, zo als instellen dat je geluid krijg als of je in badkamer zit en allemaal andere dingen.
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209413 Met mijn subwoofer, krijg je nog beter boost, dan je normale boxjes. Je muis trilt zowat van je bureau . (500watt subwoofer, normale subwoofer van 5.1 is meestal zo 20 watt misgien meer) Bewerkt: 15 augustus 200519 jaren door RNW@Y
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209416 Ik hoorde heel even verschil maar dat kon ook in het liedje zitten want nu hoor ik echt geen verschil. Ik heb wel een beetje echo maar dat heb ik altijd al gehad, mischien heb ik betere (simpele) boxen ofzo?
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_212916 ik kwam er net achter dat hij altijd al zo gestaan heeft das echt chill jonge, ik had zo'n liedje, en ik hoorde zo telkens links een geluid en dan weer recht echt lache
hey, ik ben er net achter gekomen hoe je je boxen kan boosten met een echo. (tenminste, op windows xp, zover ik weet)
ga naar configuratiescherm> geluiden en audioapparaten
bij luidspreker instelingen klik je op geavanceerd
dan zet je de luidspreker opstelling op "quadrafonishe luidsprekers"
druk op ok
als het goed is hoor je nu ontzettend veel echo bij geluiden.
(omdat je pc nu denkt dat hij 4 boxen hebt, nu word alles door 2 boxen gedaan waardoor er een echo onstaat)