De vakantie is inmiddels voor de meesten begonnen. Genoeg vrije tijd dus! Wij vanuit de meeting crew zullen deze zomer proberen met enige regelmaat een meeting te verzorgen. Lijkt dat jou nou ook wat? Stuur dan even een berichtje naar @PrioX of @Bassieboy35. Volgende week vrijdag is het in ieder geval tijd om stoom af te blazen in GTA Online op de pc. Trek een zomerse outfit aan (of je dikste winterjas, dat mag natuurlijk ook ) en kom langs bij de meeting! Hieronder volgt de informatie:
Wat?
Een (zomerse) meeting in GTA Online!
Wanneer?
Het begint 28 juli rond half 20:30 en zal ongeveer twee uur duren.
Wat is de bedoeling?
Fun hebben natuurlijk! Om het een beetje in goede banen te leiden heb ik een playlist gemaakt die bestaat uit de volgende activiteiten:
Stunt race - Vespucci Beach
Team Deathmatch - Vespucci Shoreline
Adversary Mode - Drop Zone V
Capture - Contend: Pier Shaped
Race - Eight figure bonus
Last Team Standing - Battle of Senora
Adversary Mode - Acquire Targets I
N.b. Bij tijd kan er altijd nog iets aan toegevoegd worden.
Is een microfoon verplicht?
Uiteraard niet, maar het is wel leuker natuurlijk. Voor communicatie via microfoon gebruiken we Discord.
Hoe doe ik mee?
Door het onderstaande lijstje met vragen te beantwoorden!
Rockstar Games Social Club naam:
Steam naam (optioneel):
In het bezit van een microfoon:
Voorstander van Discord: ja/nee
Discordnaam (optioneel):
De vakantie is inmiddels voor de meesten begonnen. Genoeg vrije tijd dus! Wij vanuit de meeting crew zullen deze zomer proberen met enige regelmaat een meeting te verzorgen. Lijkt dat jou nou ook wat? Stuur dan even een berichtje naar @PrioX of @Bassieboy35. Volgende week vrijdag is het in ieder geval tijd om stoom af te blazen in GTA Online op de pc. Trek een zomerse outfit aan (of je dikste winterjas, dat mag natuurlijk ook
) en kom langs bij de meeting! Hieronder volgt de informatie:
Wat?
Een (zomerse) meeting in GTA Online!
Wanneer?
Het begint 28 juli rond half 20:30 en zal ongeveer twee uur duren.
Wat is de bedoeling?
Fun hebben natuurlijk! Om het een beetje in goede banen te leiden heb ik een playlist gemaakt die bestaat uit de volgende activiteiten:
N.b. Bij tijd kan er altijd nog iets aan toegevoegd worden.
Is een microfoon verplicht?
Uiteraard niet, maar het is wel leuker natuurlijk. Voor communicatie via microfoon gebruiken we Discord.
Hoe doe ik mee?
Door het onderstaande lijstje met vragen te beantwoorden!
Rockstar Games Social Club naam: Steam naam (optioneel): In het bezit van een microfoon: Voorstander van Discord: ja/nee Discordnaam (optioneel):
Link naar Discordserver: https://discord.gg/UnHnCHH
Bij vragen en/of opmerkingen; stuur gerust een berichtje of laat een bericht in dit topic achter.