Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 333.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_826147

op wikigta staat bij san andreas, voertuigen, luchtvervoer dat de andromada een benzinemotor heeft. dit lijkt me sterk omdat het een hij een straalmotor heeft, dit geld ook voor de AT 400 en de shamahal. dit zou eerder kerozine moeten zijn. ook vind ik het vreemd dat de hydra in de lijst met overheid staat terwijl de police maverick wel weer bij luchtvervoer staat. oja en dan vraag ik me af wat dat rare lijstje dat onder de eigenschappen van de police maverick staat betekend, dit is denk ik ook een foutje.

Geplaatst:
comment_826223
op wikigta staat bij san andreas, voertuigen, luchtvervoer dat de andromada een benzinemotor heeft. dit lijkt me sterk omdat het een hij een straalmotor heeft, dit geld ook voor de AT 400 en de shamahal. dit zou eerder kerozine moeten zijn.
In het bestand Rockstar Games/GTA San Andreas/data/handling.cfg is duidelijk vermeld dat alle luchtvoertuigen een benzine motor hebben. Zie kolom 'R' waarbij 3 type mogelijk zijn: Petrol, Diesel en Electric. Hierbij staat bij alle luchtvoertuigen een 'P' van Petrol, ik ben het met je eens dat in het dagelijke echte leven vliegtuigen op kerosine vliegen, echter heeft R* dat niet zo geprogrammeerd. Wij gebruiken de informatie die voor ons voorhanden ligt, als je het hier niet mee eens bent zal je je beklag bij R* zelf moeten deponeren.
ook vind ik het vreemd dat de hydra in de lijst met overheid staat terwijl de police maverick wel weer bij luchtvervoer staat.
Inmiddels staat de Police Maverick ook bij 'Overheid', bedankt voor het melden!
oja en dan vraag ik me af wat dat rare lijstje dat onder de eigenschappen van de police maverick staat betekend, dit is denk ik ook een foutje.
Dit was idd een foutje en is door een collega gecorrigeerd, ook namens hem bedankt voor het melden. KUTGW :tu:
Geplaatst:
comment_826330

ja bedankt en sorry want dat van die benzine wist ik gewoon niet. ik wil niet doorzeuren maar als je de hydra en police maverick bij de overheid, dan zou je de andromada ook bij vervoer en transport kunnen zetten, of de shamal bij recreatie. en als ik op wikigta kijk om te weten welke helikopters en vliegtuigen er zijn zou ik dan alle rijtjes af moeten zoeken. maar het is ook wel weer waar dat de hydra en police maverick bij de overheid horen. is een dubbele verwijzing naar dat soort voertuigen die eigenlijk bij twee catogorieen horen mogenlijk?

dit is niet echt een fout maar dat leek me wel handig.

Geplaatst:
comment_827886
ja bedankt en sorry want dat van die benzine wist ik gewoon niet. ik wil niet doorzeuren maar als je de hydra en police maverick bij de overheid, dan zou je de andromada ook bij vervoer en transport kunnen zetten, of de shamal bij recreatie. en als ik op wikigta kijk om te weten welke helikopters en vliegtuigen er zijn zou ik dan alle rijtjes af moeten zoeken. maar het is ook wel weer waar dat de hydra en police maverick bij de overheid horen. is een dubbele verwijzing naar dat soort voertuigen die eigenlijk bij twee catogorieen horen mogenlijk?

dit is niet echt een fout maar dat leek me wel handig.

maar zoals je weet staan de luchtvoertuigen apart zodat je weet,nouja dat het een luchtvoertuig is :puh:

en als je het dan gaat verzetten word het ingewikeld :cab:

Geplaatst:
comment_829732

Ik heb na lange tijd nog is foutjes gevonden ^_^:

1: Op de pagina van Millie Perkins staat er 2 keer Milie ipv Millie geschreven, namelijk in het kadertje: Naam Milie Perkins, en redelijk onderaan: Het enige verschil is, dat je bij nummer twee, Milie...

2: Ik heb ook nog een foutje gevonden waar baracks wordt geschreven ipv barracks, namelijk, op de voertuigen pagina van GTA Advance, onder de overheid auto's.

3: En mijn laatste foutje is op de GTA Advance zijmissie Yakuza 1, daar staat namelijk dit: Deze race van 26 checkpoints is niet al te moelijk, moelijk moet natuurlijk moeilijk zijn!

Bewerkt: door GTA-Freak2

Geplaatst:
comment_829738
Deze is al iets moeilijker als die uit Ocean Beach, maar het is nog redelijk te doen.

Dit moet natuurlijk moeilijker dan zijn.

>Klik<

Deze had een collega reeds aangepast, bedankt :tu:
Ik heb na lange tijd nog is foutjes gevonden ^_^:

1: Op de pagina van Millie Perkins staat er 2 keer Milie ipv Millie geschreven, namelijk in het kadertje: Naam Milie Perkins, en redelijk onderaan: Het enige verschil is, dat je bij nummer twee, Milie...

2: Ik heb ook nog een foutje gevonden waar baracks wordt geschreven ipv barracks, namelijk, op de voertuigen pagina van GTA Advance, onder de overheid auto's.

3: En mijn laatste foutje is op de GTA Advance zijmissie Yakuza 1, daar staat namelijk dit: Deze race van 26 checkpoints is niet al te moelijk, moelijk moet natuurlijk moeilijk zijn!

Je hebt helemaal gelijk, ik heb ze aangepast. Bedankt voor het melden :D
Geplaatst:
comment_829771

Ik heb ook nog ééntje gevonden, op de voertuigen lijst van GTA III zie je 'Thrashmaster' staan, dit moet 'Trashmaster' zijn, zonder eerste H. Ik zie deze naam op meerdere lijsten staan, o.a. de import/export lijsten.

Edit:

Nog één gevonden, of eerder, een toevoeging. Op de wapenlijst van GTA III zie je bij sommige wapens een vertaling staan. Bij 'Sniper Rifle' mis ik de vertaling, want hier is toch echt de Nederlandse vertaling 'Sluipschutters geweer' voor. :Y

Edit2:

Ik ben op dreef vandaag, weer een gevonden. Hier vind je de beschrijving van Luigi, en dan hebben we het over dit stukje:

... maar zijn bewaker Mickey Hamfists maar de deur stuurt. ...

Nou ja, je ziet de fout zelf wel denk ik... :)

Bewerkt: door Donwell

Geplaatst:
comment_830477

Als je een foutje hebt gevonden op WikiGTA dan kun je dat in dit topic vertellen , vreemd dat je dat topic niet hebt gezien want dat topic staat namelijk pinned in het WikiGTA Fora. ;)

Geplaatst:
comment_830720
Op wikigta bij Sa Staan niet alle vindplaatsen van die nachtkijker en warmte kijker.

Je kunt ze namelijk ook vinden op het station in San Ferrio en in het huis van mad dog naast de spelcomputer en naast de achteringang. :D

Hier ben ik gisteravond (laat) nog druk mee bezig geweest, op het moment dat jij deze post hebt geplaatst waren de pagina's v/d vindplaatsen van de Thermal en Night vision goggles al aangepast en compleet gemaakt. :puh: Ik was je dus voor. Overigens is er geen kijker bij Cranberry station (het enige treinstation van SF) .. wss bedoel je dat winkel centrum in het zuiden. Maar iig is dat allemaal aangepast en is de informatie zoals het nu staat correct, met een paar opzienbarende nieuwe feitjes :D

• Thermal Goggles spawnen als beloning voor het halen van Black Project, maar ze spawnen maar 1-malig!!! Dus eenmaal opgepakt komt die niet meer terug.
  • Night vision goggles spawnen als beloning voor de missie Breaking the Bank at Caligula's, 1 night vision goggles is onbereikbaar in de Blue Hell. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.