Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 333k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_887357
Op deze pagina staat: duidelijk dat 'het' in 1984 een man zou zijn en hij zich later.

Hij/zij wordt steeds beschreven als 'het'.

En dan staat er opeens in deze zin dat het hij is.

Ik denk dat dat ook 'het' moet worden.

Van Johannes47

Lees de gehele zin:

Wel wordt in GTA Vice City Stories duidelijk dat 'het' in 1984 een man zou zijn en hij zich later heeft laten ombouwen tot een vrouw.
Geplaatst:
comment_888754

Bij 'LIPS 106', de radiozender die je in GTA III en Liberty City Stories kunt vinden staat geen samenvatting over wat de radiozender daadwerkelijk inhoud. Uiteraard niet echt iets belangrijks maar ik vond het nodig om te melden aangezien de andere radiozenders wel een samenvatting hebben.

Geplaatst:
comment_890225

Bij GtaIII het missieoverzicht, kan je "Bomb da Base Act I" van Salvatore, pas doen als je ook "Blow Fish" van Toni heb gedaan! daar hoort dus nog een extra lijntje :D

ik ontdekte dit net omdat ik de snelste weg naar "The Exchange" van Catalina zocht :tu:

Geplaatst:
comment_890293

Toegevoegd, bedankt. Waarschijnlijk ontbreekt er ook nog een lijntje vanaf de missies "The Fuzz Ball" en "The Getaway", omdat je anders maffia-missies zou kunnen doen na de missie "Sayonara Salvatore".

Geplaatst:
comment_890342

Redelijk ernstige fout gevonden in context van GTA Vice City Stories. Zowel op de pagina van de missie High Wire als de pagina over Diego, staat dat Victor Diego redt in deze missie. Echter, toen ik dat las, was ik in de veronderstelling dat het mij helemaal niet Diego leek toen i kde missie deed. Dus ik deed deze missie opnieuw, en mijn vermoeden werd bevestigd. De man die de hele missie tegen je praat (met het Spaanse accent) is helemaal niet Diego! Als je de missie enkele keren herhaalt, zie je dat het simpelweg een ped is, met zelfs telkens een andere kleur shirt. Ook klopt wat hij zegt zoizo helemaal niet bij zijn karakter. Normaal gesproken is Diego een hele stille, onvriendelijke man, en hier zou hij opeens heel er sociaal en dankbaar zijn. Dat klopt dus niet. Oftewel allebei deze pagina's moeten worden aangepast. Bij de eerste pagina moet woren vermeld dat het een handlanger van de Mendez Brothers is. Bij de pagina over Diego moet het stuk verwijderd worden dat hij erg dankbaar is (immers, nu is er niets om dankbaar voor te zijn), en de zin die begint met "Jammer genoeg verraadt Diego samen met Armando de Vance Family"moet ook aangepast worden (tenminste, als met 'jammer genoeg' wordt bedoeld 'hoewel hij erg dankbaar was').

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

PS: Bewijs dat het Diego niet is, is te vinde in

filmpje, op 3:20.

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
comment_890639
Mijn PC staat al op hoogste resolutie hoor ...

Screen:

[plaatje]

Heel vreemd, bij mij thuis doet ie het ook zo (dus met de tekst door de plaatjes heen) en ik draai ook een hoge resolutie hier. Op mijn werk vanmiddag stond het allemaal prachtig, dus nu weet ik het ook niet meer. Op beide PC's Internet Explorer trouwens, dus dat kan het verschil niet zijn. Iemand anders met meer fantasie een idee???

Geplaatst:
comment_890717

Screen:

[plaatje]

Heel vreemd, bij mij thuis doet ie het ook zo (dus met de tekst door de plaatjes heen) en ik draai ook een hoge resolutie hier. Op mijn werk vanmiddag stond het allemaal prachtig, dus nu weet ik het ook niet meer. Op beide PC's Internet Explorer trouwens, dus dat kan het verschil niet zijn. Iemand anders met meer fantasie een idee???

Doet de pagina het nu weer? Het is hier nu wel goed maar ik vertrouw er niet helemaal op.
Geplaatst:
comment_891116

Klein foutje ontdekt op de GTA SA Easter Eggs pagina. De zin bijna helemaal onderaan, bijbehorende de Easter Egg van Tanner, ziet er zo uit:

In de missie Madd Dogg's Rhymes maakt een bewaker de opmerking "Tanner, you suck!" tijdens het spelen van een videospel. Tanner is het hoofdpersonage van het spel Driver. De voorgeschiedenis ervan is te hier te lezen.

Bij het allerlaatste zie je een 'te' teveel. Dat is dus de 'te' die je voor de link 'hier' ziet. :)

Geplaatst:
comment_891398

Op WikiGTA is er een onderzoek gedaan naar voertuigen in GTA IV ... echter, is 'motor 1' niet precies dezelfde als de NRG 900 RR ... dat zou dus betekenen dat deze motor er 2x in staat.

Na mijn idee is het gewoon dezelfde motor ... zo niet dan hoor ik het vanzelf ^^

Geplaatst:
comment_892263

Screen:

[plaatje]

Doet de pagina het nu weer? Het is hier nu wel goed maar ik vertrouw er niet helemaal op.

Ja, nu zie ik het weer goed. Bedankt! :tu:

Geplaatst:
comment_893155

End of the Line

Je moet het gebouw binnendringen waar Big Smoke zich bevindt, er is echter maar één manier om in het gebouw te komen: met een S.W.A.T. Tank. Een paar straten verderop staat een S.W.A.T. Tank bij een aantal FBI agenten die in gevecht zijn met de Ballas, schiet iedereen dood en pak dan de S.W.A.T.

Het zijn geen FBI agenten, maar SWAT agenten.

Floor 4: Op deze vijfde en hoogste verdieping bevindt zich Big Smoke. Als je de kamer binnengaat krijg je een cutscene. Van Big Smoke krijgt je nu een health balkje in beeld.

... krijg je ...

Riot

Tips

Als de missie begint zie je een hele mooie auto staan, namelijk de Mothership van The Truth, als je deze wilt hebben moet je eerst de auto van Sweet iets naar voren rijden en vervolgens uitstappen en kapot schieten, stap dan in de Mothership en zet hem in een garage. De missie is wel mislukt omdat je Sweet met zijn auto hebt opgeblazen.

Je kan ook gewoon The Mothership nemen zonder Sweet's auto op te blazen. Stap meteen in The Mothership na de cutscene, rijd hem dan naar de garage in Mulholland. Neem een andere auto om terug naar de Mansion te rijden. Dan stap je in de auto bij Sweet en rijd je hem naar huis. Mission Passed!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.