Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 333.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1064833

Waar: Final Interview

Wat: hij -> bij

Francis McReary wil dat je een advocaat omlegt, Tom Goldberg. Het is echter moeilijk om hij hem te komen...

------------------------------------------------------------------------------

Waar: Payphone 3 Vice Shores

Wat: Ratsa's -> Rasta's

Deever vertelt je nu op je Pager, dat hij vorige nacht één van de Ratsa's uit de buurt van Coral City een kopje kleiner heeft gemaakt.

------------------------------------------------------------------------------

Waar: Een echte missie scripten

Wat: waneer -> wanneer

Een ander heel groot verschil is de manier hoe de code zich gedraagt waneer de speler BUSTED of WASTED is.
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1076253
Er staat dat je Bellic uitspreekt als Bellitsj dat is NIET zo je spreekt het uit als Bellik
Fout. Amerikanen spreken dit zo uit omdat zij gewend zijn de letter 'c' op deze manier uit te spreken. Elke oost-europeaan (ook veel zuid-europeanen trouwens) spreekt een 'c' echter uit als 'tsj', hoewel dit best eens zou kunnen afhangen van de plaats van de 'c' binnen het woord. Bellic spreek je op de goede manier in ieder geval uit als Bellietsj. Amerikanen zijn gewoon te arrogant om een (goed) buitenlands accent over te nemen.
Geplaatst:
comment_1079097

Dat met die kapsels is dus een bug. Maar toen ik daar een kapsel van $350 nam (Jehri Curl), vond Ryder het wel "crackin'" (ik weet niet welk kapsel jij precies bedoelt).

Foutje: Bij K-Rose staat dat het uitgezonden wordt vanuit Bone County. Nou, ik heb mij daar niet helemaal in verdiept, maar volgens mij komt K-Rose uit Red County. Bij Bone County moet ik eerder denken aan K-DST.

Geplaatst:
comment_1082194

http://nl.wikigta.org/wiki/Trashin%27_RC_%...City_Stories%29

Bij tips staat

<LI>Indien het echt niet lukt en je de missie wilt herstarten kun je tweemaal op deDown.gif-knop drukken. De missie wordt dan geannuleerd en als je het wilt kun je weer in de Toyz stappen om overnieuw te beginnen.

de Down.gif-knop moet zijn de Upbutton.gif-knop

Rinaldootje :tu:

Geplaatst:
comment_1083463

Op de pagina over cheats (klik) staat:

'Deze cheats hebben geen practische functie, en zijn alleen bedoelt om de speler wat andere manieren te bieden om plezier aan het spel te beleven. '

Maar het moet bedoeld zijn.

Geplaatst:
comment_1083490

Ik weet niet zeker f het om een fout gaat, maar denk het wel.

Bij de Safe Houses (GTA San Andreas) pagina staat er bij de Mike Toreno's Ranch staat er bij prijzen: "gratis na Monster".

Maar de Monster is een voertuig (je komt ook op de voertuigpagina als je op de link klikt), dus hoe kan je een huis gratis krijgen na een voertuig?

:)

Als dit geen fout is, zou iemand me er dan wat uitleg over kunnen geven?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
comment_1083500
Ik weet niet zeker f het om een fout gaat, maar denk het wel.

Bij de Safe Houses (GTA San Andreas) pagina staat er bij de Mike Toreno's Ranch staat er bij prijzen: "gratis na Monster".

Maar de Monster is een voertuig (je komt ook op de voertuigpagina als je op de link klikt), dus hoe kan je een huis gratis krijgen na een voertuig?

:)

Als dit geen fout is, zou iemand me er dan wat uitleg over kunnen geven?

Alvast bedankt.

dit is wel een foutje denk ik

maar op de pagina zelf is niks mis maar de link lijd naar een verkeerde pagina het moest naar: de missie monster lijden

Geplaatst:
comment_1083868
dit is wel een foutje denk ik

maar op de pagina zelf is niks mis maar de link lijd naar een verkeerde pagina het moest naar: de missie monster lijden

Aah, ok bedankt. Dat verklaart al veel :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.