Jump to content
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 332.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1417276
@Bayside: Dat hoort volgens mij, omdat de tweede tip te maken heeft met de eerste.
Correct, dus geen fout.
Pagina: PDA (GTA Chinatown Wars)
Vanuit daar kun je velen dingen regelen, zoals wapens bestellen, instellingen wijzigen, opslaan, en nog veel meer.
velen --> vele
Die hele pagina even nagelopen, ook deze fout is eruit gehaald. Bedankt voor het melden. ^_^
Geplaatst:
comment_1417348
Bij http://nl.wikigta.org/wiki/Sabre_GT

De Declasse Sabre GT lijkt door zijn een opgevoerde versie van de Sabre in GTA IV te zijn, maar hij heeft een geheel ander uiterlijk.

Klopt volgens mij niet helemaal :puh: Of het is anders wel vaag. Het moet volgens mij 'door zijn naam' zijn.

Inderdaad, verbeterd. Bedankt voor het melden!

Geplaatst:
comment_1417794

Hallo iedereen, een tijdje geleden had ik hetgene hieronder gepost, graag heb ik daar een reactie op, dank je!

________________________________________________________________________________

Hallo iedereen!

Ik heb een foutje gevonden bij de de cheats van GTA San Andreas voor de PlayStation 2.

Het foutje is: de cheat voor de "Hotring Racer 2" doet het niet, als ik die cheat invoer, gebeurt er niets; er ontbreken volgens mij een paar "toetsen".

Hopelijk weet iemand wat er mis mee is. (Misschien ligt het aan mijn PlayStation 2???)

Alvast succes met het probleem opzoeken!!!

Dit bericht is bewerkt door GTA_153: 6 Jul 2009, 15:36:28

--------------------

mzzl, GTA_153!

Grand Theft Auto III is zo funny!

Bewerkt: door GTA_153

Geplaatst:
comment_1418375

Foutje! Bij:

http://nl.wikigta.org/wiki/Rocket_launcher

Gebruik

De rocket launcher vuurt granaten af die met grote kracht ontploffen wanneer ze hun doelwit raken. Dit maakt de raketwerper het ideale wapen om voertuigen op te blazen, maar ook tegenover voetgangers heeft het wapen een vernietigende kracht. In Grand Theft Auto en GTA London vatten voetgangers die te dicht bij de explosie staan vlam, en vanaf GTA III worden omstanders door de drukgolf omver geworden. In GTA2 is het mogelijk om voetgangers te lanceren met een welgemikt schot. Pas wel op bij het afvuren van een granaat, zodat je niet jezelf opblaast!

Klopt niet helemaal :cry:

Geplaatst:
comment_1418903

Waar: No. 1 (GTA IV)

Wat: In het sjabloontje staat bij de pijl beneden van ''no. 1'' ''Stevie's Car Theft''. Echter, op Stevie's Car Theft de pagina zelf staat dat Brucie pas na de missie Smackdown belt voor Stevie's Car Theft. Wat is het nou - unlock je de zijmissie na Smackdown of na No. 1? ;)

----

Waar: Wistjedatjes van deze week op de hoofdpagina

Wat: Er staat dat een nieuwe GTA (Chinatown Wars) aangekondigd is, die is inmiddels al gereleased.

Bewerkt: door TahR78

Geplaatst:
comment_1419503
Van GTA III bestaan er toch 2 verschillende versies van de boxart, waarom staat de alternatieve versie er niet op :?

Edit: heb de alternatieve boxart ingegescand:

post-114284-1247563269_thumb.jpg

Ik denk dat dit de originele versie is van het spel en dat de versie op Wikigta later uitgekomen is.

Ik wacht al een tijdje op antwoord

Geplaatst:
comment_1423418

Bij de lijst van overheidsvoertuigen mist het voertuig dat je in de missie Tunnel of Death(GTA IV) moet stelen. Als je hem op je parkeerplaats zet en de missie failt kan je hem namelijk gebruiken. Je kan er zelf vigilante missies mee doen. Volgensmij heet ie iets van, LCPD inmate transport.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.