Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 333.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1639067

Klik : Ga de brandwondenpatiënten ook niet doodrijden, hiermee verlies je de missie meteen. En hier ook: Rijd echter ook niet als een dolle, een doodgereden persoon die je moet blussen verlies je de missie mee.

Verliezen moet falen zijn.

Klik: Pharmacie?? Pharmacy. Dispencery? Dispensary. Ryton Aid? Ryton Aide.

Geplaatst:
comment_1640067

Bij de pagina van Vice City FM staat dat het een radiozender in TBoGT is, maar het is ook een zender in The Lost and Damned.

Nee, het is enkel een zender in TLaD wanneer je EfLC hebt gekocht ;) .

Het komt dus eigenlijk met TBoGT...

Geplaatst:
comment_1640073

Bij de pagina van Vice City FM staat dat het een radiozender in TBoGT is, maar het is ook een zender in The Lost and Damned.

Dan kunnen ze dat er best bijzetten. 0_0

Geplaatst:
comment_1644323

Dan kunnen ze dat er best bijzetten. 0_0

Dat viel mij ook al op! Ik kwam precies voor hetzelfde naar het forum! Overigens zit Vice City FM ook in The Ballad of Gay Tony als je hem download :) .

En op deze pagina ontbreekt het feit dat Fernando Martinez als host voorkomt in GTA:EOLC

Geplaatst:
comment_1645098

Ik ben de verhaal lijn van San Andreas opnieuw aant volgen ben 2 foutjes tegen gekomen, of je moet het zien als Mieren Neuken :puh:.

Eris Running Shoes

Bij Eris Running Shoes word er gepraat over de godin Nikè, de godin van de overwinning.

Alleen staat er; Nike ipv Nikè.

Sentinel

Bij de Sentinel word er gepraat over een BMW M3, omdat er 4 versies zijn gemaakt in de 3-serie is het misschien beter aan te geven dat het over de;

BMW E46 M3 waarvan het bouwjaar tussen de 2000~2006 ligt.

Geplaatst:
comment_1647028

Weet niet of deze is gevonden of al gezegd.

Op WikiGTA staat dat er 50 Gangwars zijn. Volgens mij zijn het er maar 25?

MVG MostWantedKid :Y

Er zijn een onbeperkt aantal gangwars. 25 gangwars tellen mee voor de 100%. Per tien gangwars krijg je een wapen unlock in je safehouse. Dit gaat door tot 50 gangwars, daarna zijn er geen wapens meer te unlocken. Daarnaast is de pagina gangwars nog niet eens online, dus ik neem aan dat jij drugwars bedoelt. Wat ik hierboven heb beschreven geldt zowel bij Drugwars als bij Gangwars.

In totaal zijn er vijftig drug wars te spelen voor een wapen als beloning. De drugwars gaan verder oneindig door, alleen dan zul je een geldbedrag krijgen als beloning, maar geen wapens meer.

@Nemean^inf: Aangepast, bedankt voor het melden.

@The360Xbox: Beloningen zijn al weggehaald door een andere medewerker.

Allen bedankt voor het melden.

Geplaatst:
comment_1650457

Misschien kunnen jullie bij dit screenshot, een ander screenshot maken. Het ziet er wel een beetje raar uit. Straks denken mensen die de missie nog niet hebben gedaan dat je The Celebinator moet vermoordden. :7

Geplaatst:
comment_1650700

Misschien kunnen jullie bij dit screenshot, een ander screenshot maken. Het ziet er wel een beetje raar uit. Straks denken mensen die de missie nog niet hebben gedaan dat je The Celebinator moet vermoordden. :7

Mensen kunnen altijd de beschrijving erboven lezen mochten ze willen weten hoe de missie eruit ziet.

Geplaatst:
comment_1653641

Bij de missie Momma's Boy staat bij de allerlaatste tip: Het spel kan komen te zitten tijdens het laden van deze missie. Om dit verhelpen, dien je je grafische instellingen zo laag mogelijk te zetten. Na deze missie kan dit weer worden teruggezet.

Er moet volgens mij nog 'vast' tussen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.