Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 333k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_379809

Ik weet niet of het al gezegd is hoor, want ik heb geen zin om 18 pagina's door te spitten :puh:

Maar er staat het volgende op wikigta:

Spraytag 27

Ook deze komt uit Tagging Up Turf. De spraytag bevindt zich op de oranje muur van het mexicaanse restaurant, naast de muurschildering van de halfnaakte mexicaanse mevrouw. Hij is moeilijk te zien van afstand, want de spraytag zelf is ook oranje.

Maar het is paars, want het is een ballas spraytag, dus geen oranje want dat is van vagos :)

Geplaatst:
comment_379898

Klopt, hij is inderdaad paars. Het is dus een type foutje van GTA-Sheep. Waarschijnlijk zat hij met zijn hoofd er niet bij. Vast schaapjes aan het tellen. Bedankt voor het melden Dutchy3010 _O_ . >>> Door GTA-Sheep: vindplaats oke, tag oke, kleur iets minder oke. Dom schaap....<<<

Ohja, er staat ook nog veel informatie over de gang(-tags) en de gangs zelf op deze pagina. Best wel interssant, en er staat alles over hun gang tags (welke er dan zijn hé? Klik dus op de juiste gang ;) )

Geplaatst:
comment_381294

Zelf vind ik het wel mooi staan, naja. Een echte jongen vind het woord sex alleen al mooi. Maar tja, wat ben ik toch een oversekste jongen :Y :$ . Maar bij deze verander ik het even.

Hartelijk bedankt voor het melden, blij dat je zo scherp bent! _O_

EDIT: Wacht eens ff, wij zijn toch een Nederlandse GTA Ensclopedie? Dus, het lijkt me het beste dat we ook alles nederlands houden! :Y

Bewerkt: door Ruurd31

Geplaatst:
comment_382447

Om nog wat moeilijk te doen over die sea sparrow :puh: ,

de sea sparrow van gtavc is vanaf een paar plaatsen (bv: vanaf voertuigen op het gta vice city blad en

uitvoeringen op het gta sa blad van de sea sparrow) soms een rode link en sopms

weer een blauwe link (ik heb de pagina toch al door een van die links gezien :? .)

Geplaatst:
comment_383819

Inderdaad had het misschien handiger geweest als je eerst heel Los Santos kon doen qua oysters en daarna de badlands gevolgd door San Fierro. Maar dat kun je natuurlijk gewoon alsnog doen natuurlijk, niets staat een willekeurige volgorde in de weg :puh:. Ik weet eigenlijk ook niet hoe de nummering van die bolletjes destijds tot stand is gekomen. Het enige wat ik heb gedaan is de nummers van de kaart 'aanklikbaar' gemaakt en vervolgens dezelfde volgorde aangehouden voor de screens en de beschrijving. Misschien maken we ooit wel eens een wat logischer volgorde, maar da's iets voor later :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.