Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 333k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2065752

Op de pagina Rockstar Games bij Rockstar San Diego

Onder andere [[Midnight Club: Street Racing|Midnight Club]-serie, Rockstar Games presents Table Tennis en daarmee RAGE.

Bij mij verwijst Midnight Club niet goed, niet zoals het moet als bij Table Tennis en RAGE ;)

En ik vroeg me ook af waarom op die hele pagina niets over de Red Dead-serie te vinden is, want dat is toch sinds Redemption de bekendste serie achter GTA van Rockstar Games :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2070963

Wanneer je kijkt op de landingpage van WikiGTA staat er onderaan "Copyright WikiGTA 2005 - 2012"

Maar ondertussen zijn we al de 8ste maand van 2013.

>>> Door Thundercover: Topic samengevoegd met algemeen Foutje gevonden?-topic. Bedankt voor het melden, het wordt zo spoedig mogelijk verbeterd! :)<<<

Bewerkt: door Thundercover

Geplaatst:
comment_2072007

Niet echt een grove fout, want 't is te zien op welke manier je de tekst leest.

Maar op deze pagina (http://nl.wikigta.org/wiki/GTA_V) - geen links, want werk mobiel op dit moment - staat volgende zin: "Sindsdien is er slechts mondjesmaat informatie en beeldmateriaal van GTA V vrijgegeven."

Misschien niet echt meer van toepassing nu? ;)

Geplaatst:
comment_2073042

Op deze pagina over Patrick McReary kwam ik een foutje tegen:

Samen met Niko, Michael en zijn oudste broer Derrick stormen ze de bank in Chinatown binnen.

En een eindje daarna staat deze zin: "Ze hebben de tijd niet om hem te helpen, want wanneer de kluisdeur met behulp van explosieven opengaat omsingeld de politie de bank." Die zin is op zich niet fout, maar dat een kluisdeur "open gaat" met explosieven klinkt naar mijn idee een beetje vreemd? Misschien is "wanneer de kluisdeur met behulp van explosieven word geforceerd" een ideetje?

edit: en in de allereerste zin op diezelfde pagina staat "ookwel". Volgens mij moet het zijn "Ook wel"

Bewerkt: door Ymosky

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2081706

Op deze pagina staat de volgende zin:

Ontkoppelen kan gedaan worden door een scherpe draai te maken, of vreemd genoeg door een foto van de combinatie te maken.

Volgens mij klopt die komma niet helemaal, ik denk dat hij als volgt zou moeten zijn:

Ontkoppelen kan gedaan worden door een scherpe draai te maken of, vreemd genoeg, door een foto van de combinatie te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.