Jump to content
Geplaatst:
comment_259716

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 330.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_291529

Voor San Andreas en Vice City hanteren we inderdaad een standaard layout: Missie beschrijving, tips, beloning, screenshots en (eventueel) een kaartje. Toen we dat afspraken waren de meeste GTA3 missies echter al af. En eigenlijk vind ik ze er te mooi uitzien om nog te wijzigen naar de nieuwe lay-out. Misschien later, maar voorlopig even niet :cya:

Geplaatst:
comment_291777

Kwestie van een enter. Wordt zo gefixt.

Edit: Het ligt aan je browser, want de laatste wijziging op die pagina was op 2 December.

Bewerkt: door MrKooKie

Geplaatst:
comment_291857

Mijn excuus, ik was bij een vriend. Die hebben een laptop met een groot/breed beeld. Dan past er meer tekst op een regel, bij mij thuis het gewoon zoals het hoort. Maar allebeide heren bedankt voor de moeite! :cya:

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:
comment_293107

Bij mij doet de GTA San Andreas pagina het niet. :cab:. Dat ligt gewoon aan je Pc, browser, internet verbinding.. Etc.

Bewerkt: door MrKooKie

Geplaatst:
comment_293822

Op WikiGTA bij Vice City Taxi Driver missies staat dat je er geen 100 in 1 keer hoeft te doen, dus ik d8 oke dan save ik hem ff en stap uit, als je weer instapt staat ie dus gewoon weer op nul.... Ik zeg t ff voordat het bij iemand anders ook gebeurt.

Geplaatst:
comment_295481

Ik denk dat dit ook een foutje is.

Op deze (klik) link, staat onderaan websites. Alles is mooi in een hyperlink gezet, bij de eerste link naar de officiele website staat gewoon de link. Moet dat ook niet netjes in een hyperlink staan?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_295574
Ik denk dat dit ook een foutje is.

Op deze (klik) link, staat onderaan websites. Alles is mooi in een hyperlink gezet, bij de eerste link naar de officiele website staat gewoon de link. Moet dat ook niet netjes in een hyperlink staan?

Inderdaad, fixed...

Geplaatst:
comment_296790

Ik had nog een klein dingetje voor San Andreas. Ik weet dat de medewerkers er hard mee bezig zijn.

Bij Dirt Track (Stadium Evenement) is de beloning dat je alleen een BF-Injection krijgt. Ik heb net die missie voor de SaveGame aanvraag gedaan en de beloning is $25.000,- en een BF-Injection. Er staat ook dat je 12 rondjes moet doen, het zijn er maar 6. Bij 8-Track moet je 12 rondjes, niet bij Dirt Track. Ohja misschien is het ook wel handig om deze tip erbij te zetten: "Deze race is alleen maar op maandag en woensdag beschikbaar".

Succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.