Jump to content
Geplaatst:
comment_198003

Gunz online is een mooie shooter waarin je het online opneemt tegengamers vanover de hele wereld.

Veel van jullie houden van Counterstrike. Wel, misschien is dit ook wel als Counterstrike te beschrijven. Gunz Online is echter in Third Person. Misschien denk je nu: ‘’Hmm, dat speelt waarschijnlijk niet zo lekker.’’ Nou geloof, niets is toffer in een online shooter dan via muren te rennen, aan muren te hangen met je zwaard, salto’s te maken tegen platformen aan.

De graphics zijn verouderd maar de gameplay blijft mooi.

Hoe meer andere gamers je dood, hoe meer punten je krijgt om op hogere levels te komen.

Daardoor krijg je ook weer bounty om wapens te kopen.

Voor meer info ga naar www.gunzonline.com en download de client, misschien speel ik nog wel eens tegen je. ;)

En het beste is, het is volledig gratis.

PS: Het installeren is in vreemde tekens.

klik gewoon op de knoppen waar een blauw randje om heen zit.

Belangrijk:

Ga nooit met 2 mensen in een room met password spelen.

Waarschijnlijk zien "mods" dit aan als killswappen en de 1e keer krijg je een reset van je characters de 2e keer een ip-ban.

Bewerkt: door Froop

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_201874

Hoe bedoel je?nu zit ik op lvl 8 maar ik heb al wat serieuze uitrusting hoor:nico r2,breaker,dual minic,dual raptor,dual machinegeweer,alles in military clothings en schoenen,sword,rusty dagger enz.kben zeker dat ik vandaag lvl tien heb of op 80 percent bij lvl 9

Bewerkt: door TackleBerry

Geplaatst:
comment_202904
kan iemand hier wat screens plaatsen zodat mensen een beter beeld van het spel krijgen  :)

Hier is froop mee bezig, alvast 1 screen: (gemaakt door mij)

Nu ik zie hoe dit spel eruit ziet vind ik het erg jammer dat Gunz het niet bij mij doet.

Het lijkt me echt een heel leuk spel zo te zien.

Geplaatst:
comment_202912

Ziet er mooi uit. Ik heb hem nu gedoanload maar ik heb een probleem.

Ik start hem op en dan krijgik het beginscherm en dan gaat hij heel de tijd iets loaden en sluit hij af en zo een aantal keer.

Op een gegeven moment krijg ik dit: (zie plaatje)

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen. :) |

Bewerkt: door BoterBal

Geplaatst:
comment_203684

Wat je kan doen is wachten tot hij klaar is. :D , laat gewoon lopen, g wat anders doen ofzo.

EDIT: Kan gebeuren Mazzeltje, geen probleem.

Bewerkt: door BoterBal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.