Jump to content
Geplaatst:
comment_198003

Gunz online is een mooie shooter waarin je het online opneemt tegengamers vanover de hele wereld.

Veel van jullie houden van Counterstrike. Wel, misschien is dit ook wel als Counterstrike te beschrijven. Gunz Online is echter in Third Person. Misschien denk je nu: ‘’Hmm, dat speelt waarschijnlijk niet zo lekker.’’ Nou geloof, niets is toffer in een online shooter dan via muren te rennen, aan muren te hangen met je zwaard, salto’s te maken tegen platformen aan.

De graphics zijn verouderd maar de gameplay blijft mooi.

Hoe meer andere gamers je dood, hoe meer punten je krijgt om op hogere levels te komen.

Daardoor krijg je ook weer bounty om wapens te kopen.

Voor meer info ga naar www.gunzonline.com en download de client, misschien speel ik nog wel eens tegen je. ;)

En het beste is, het is volledig gratis.

PS: Het installeren is in vreemde tekens.

klik gewoon op de knoppen waar een blauw randje om heen zit.

Belangrijk:

Ga nooit met 2 mensen in een room met password spelen.

Waarschijnlijk zien "mods" dit aan als killswappen en de 1e keer krijg je een reset van je characters de 2e keer een ip-ban.

Bewerkt: door Froop

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_199325

Zo gauw je in een server zit, het liefst server 2, typ /friend add froop.

Dan sta ik in je vrienden lijst.

Doe dan /whisper froop om een privé bericht te sturen.

Geplaatst:
comment_199337
Zo gauw je in een server zit, het liefst server 2, typ /friend add froop.

Dan sta ik in je vrienden lijst.

Doe dan /whisper froop om een privé bericht te sturen.

Zal ik doen, ik zat net in server 4 en had level 3 maar mijn beeldscherm viel uit en moets ik de stekker uit mijn PC trekken dus ik weet niet of ik dat level nog heb.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_199338

ALs het goed is hou je gewoon de punten die je had.

Volgens de databank bestaat de naam mister sok niet.

Geplaatst:
comment_200092

Je hebt nu ook een update nodig voor Gunz de meeste mensen kunnen niet meer opstarten kijk maar bij de gunz site downloads

ps:men naam in het spel is: TackleD

Bewerkt: door TackleBerry

Geplaatst:
comment_201345

Als je de fout doorleest zie je het al: 'de installer is corrupt of niet compleet.dat kan de oorzaak zijn van een beschadigde disk, een foute download of een virus.'

al die dingen goed nagaan, en dan hoop ik dat je eruit kan komen :)

Geplaatst:
comment_201410

Hij doet het alweer, alleen er zit een virus of iets dergelijks in wat na 20 minuten je beeldscherm uitzet waardoor je je PC weer opnieuw op moet starten en dat is echt iri.

Froop wou samen met m-92 en mij een clan beginnen maar dan hebben we nog 1 iemand nodig?

Bewerkt: door marty

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.