Jump to content
Geplaatst:
comment_198003

Gunz online is een mooie shooter waarin je het online opneemt tegengamers vanover de hele wereld.

Veel van jullie houden van Counterstrike. Wel, misschien is dit ook wel als Counterstrike te beschrijven. Gunz Online is echter in Third Person. Misschien denk je nu: ‘’Hmm, dat speelt waarschijnlijk niet zo lekker.’’ Nou geloof, niets is toffer in een online shooter dan via muren te rennen, aan muren te hangen met je zwaard, salto’s te maken tegen platformen aan.

De graphics zijn verouderd maar de gameplay blijft mooi.

Hoe meer andere gamers je dood, hoe meer punten je krijgt om op hogere levels te komen.

Daardoor krijg je ook weer bounty om wapens te kopen.

Voor meer info ga naar www.gunzonline.com en download de client, misschien speel ik nog wel eens tegen je. ;)

En het beste is, het is volledig gratis.

PS: Het installeren is in vreemde tekens.

klik gewoon op de knoppen waar een blauw randje om heen zit.

Belangrijk:

Ga nooit met 2 mensen in een room met password spelen.

Waarschijnlijk zien "mods" dit aan als killswappen en de 1e keer krijg je een reset van je characters de 2e keer een ip-ban.

Bewerkt: door Froop

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 8.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_520401

Dan speelt men op dit forum blijkbaar geen Gunz (meer). Je zou in dat ander topic evenveel kans hebben om een reactie te krijgen als in dit nieuwe topic.

Bewerkt: door Preddy

• 2 weken later...
  • 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_717024

Beste leden,

ik heb op de site van Gunz online de game gedownload en daarna geinstalleerd en ik klik op het icoontje en krijg een venster, hij moet iets van Files binnen halen voor dat ik op Start Game kan drukken... Dus ik denk nou zal wel lang duren... Heb hem om 1 uur aangezet ben weggeweest nu rond 6e is hij niks vooruit gegaan hij staat op 0,00%

bij more info staat ook alles op 0,00%... Hoe kan ik dit verhelpen?

Geplaatst:
comment_717648

Waar kun je Gunz downloaden?

Werkt de download op Windows Vista en bevat hij geen virussen?

En wat is de besturing?

En bestaan er nederlandse servers?

Bewerkt: door sevaboy

Geplaatst:
comment_717718
Ik denk dat hij geen verbinding kan maken met het net doordat je firewall heb blokkeert, probeer de gunz exe of updater (ofzo) te accepteren in je firewall.

Dat zou ik ook denken, normaal gezien krijg ik altijd van Windows een venster waaruit ik kan kiezen: Blokering opheffen ect. Maar bij Gunz heb ik dat niet hij start gewoon het vesnter en vervolgens gebeurd er niks... Ik heb ook nog America's Army ook een online shooter daar kreeg ik dus wel de mogelijkheid om de blokering op te heffen...

Geplaatst:
comment_719925

de eerste keer, moet je ff wachten dan laad ie alles enzo.

als dat klaar is kan je spelen ^_^

dat gebeurd als je het spel later weer opstart niet meer, dan kan je meteen op start game drukken.

enjoy :D

Sub

Geplaatst:
comment_719999
de eerste keer, moet je ff wachten dan laad ie alles enzo.

als dat klaar is kan je spelen ^_^

dat gebeurd als je het spel later weer opstart niet meer, dan kan je meteen op start game drukken.

enjoy :D

Sub

Hij is nu bezig met laden. Maar hij pauzeerd altijd bij 93,20%

Wat nu?

Geplaatst:
comment_720531
dan loopt hij vast, heb ik ook vaak ( echt ****** irritant )

ik reinstal he mdan, en probeer het weer of ik start hem opnieuw op ( bij mij was het 94.72 :duh: )

Ik moet het niet mer, hij loopt telkens vast bij die launch dus heb ik besloten om te verwijderen!

Voor altijd!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...