Geplaatst: 7 augustus 20179 jaren halloo, ik probeer telkens bij de barbershop de heist te nemen, ik heb inmiddels de israelische parach. Bags ik versnder van haar kapsel en dan weer het oude doe ik maar er veranderd dan nikss ik zie geen geen heist tas. Iemand bekend hiermee? Ajb help me word paranoya door dit, gr,
Geplaatst: 7 augustus 20179 jaren Welkom op het forum, Aydnt! Dit is inmiddels gepatched door Rockstar en is dus niet meer mogelijk.
Geplaatst: 7 augustus 20179 jaren Auteur Pooh alles wat ik dan net wil uitproberen kan opeens niet meer begin echt hekel aan te hebben maja toch bedankt hee
Geplaatst: 8 augustus 20179 jaren Bij iedere nieuwe updates komen er nieuwe mogelijkheden welke daarna ook weer gepatched worden. Probeer er dus snel bij te zijn!
halloo,
ik probeer telkens bij de barbershop de heist te nemen, ik heb inmiddels de israelische parach. Bags ik versnder van haar kapsel en dan weer het oude doe ik maar er veranderd dan nikss ik zie geen geen heist tas. Iemand bekend hiermee?
Ajb help me word paranoya door dit,
gr,