Jump to content
Geplaatst:
comment_2430605

Naar aanleiding van deze afbeelding van @Bassieboy35 in het topic Maps, maps everywhere bedacht ik: zou jij vechten voor je land?

nk1uzja3wvby.png&key=397d875f4b4ee6b4d12febd623c30eddf798870360700196a66a994d110cab2f

Noord-Korea en de VS houden het op dit moment nog bij moddergooien, maar het kan maar zo een keer uit de hand escaleren natuurlijk en dan zitten we met de Derde Wereldoorlog. Op onze Turkse Nederlanders hoeven we niet te rekenen bij het vechten voor het vaderland: zoals je ziet zijn de Turken wel geneigd om voor hun vaderland te vechten, maar dat zal wel voor Erdogan zijn en niet voor Wim-Lex of Rutte. 

Wat zou jij doen? Ben je bereid te sterven voor het vaderland? Of in ieder geval om te knokken tegen welke vijand dan ook, mocht het nodig zijn? Of ben je altijd stiekem al een beetje gecharmeerd geweest van de NSB en zou je je vriendjes en vriendinnetjes zo aangeven bij de een of andere dictator of andere machtswellusteling die ons wil onderwerpen aan zijn of haar regime? STEMMEN!

Vechten voor het vaderland 21 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij vechten voor je vaderland?

• Ja: je maintiendrai!
      3
    • Ja: eendracht maakt macht!
      5
    • Ik doe het op z'n Zwitsers, zoek het maar uit met z'n allen, ik zie wel hoe het afloopt
      11
    • Nee, lang leve de NSB!
      2

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2431548

Ik kan me moeilijk het scenario inbeelden dat ik opgeroepen zou worden voor Nederland of mijn vaderland, dat ik het antwoord eigenlijk niet weet. Ik denk het niet :N Ik vecht alleen voor mezelf, mijn familie en mijn meest waardevolle vrienden, zo ook in de kroeg, daar heb ik deze zomer een lelijk litteken aan overgehouden :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.