Beste, ik heb melding gekregen van Playstation Network dat mijn jaarcontract eindigt en kan verlengen. Nu is het 59.99€ ipv 49.99€ verleden jaar. Maar het aller enige spel dat ik Online speel is GTA en dan is het nog solo in mijn eentje om de mooie wagens en geld verdienen enzo, maar als rot Rockstar zo blijft verder doen met hun oorlog updates denkt ik niet dat ik ga verlengen en is het definitief GEDAAN met GTA Online voor me !!!! Heb maar 2 spelletjes en dat is Project Cars en GTA en speel enkel alleen omdat ik niemand meer vertrouw online. Elke maal opnieuw zeg je"ik zal toch eens proberen terug met "vrienden" te spelen, maar die schieten je dood om fun?? FUN ??? Sorry als men GTA als een kindspelletje aanziet en doodschieten fun vinden hoeft de huidige generatie niet voor mij. Ik ben 42jaar en heb een leven. Ik ga niet doodleuk doodschieten en lachen hahahahaha mijn medespeler is zomaar dood voor de lol ! Neen dan speel ik wel eventjes Michael of Franklin of Trevor en heb je nog dieren bij en kan je ook leuk rondrijden zonder die extra 59.99€ die Rockstar uit je zak haalt !
Beste, ik heb melding gekregen van Playstation Network dat mijn jaarcontract eindigt en kan verlengen. Nu is het 59.99€ ipv 49.99€ verleden jaar. Maar het aller enige spel dat ik Online speel is GTA en dan is het nog solo in mijn eentje om de mooie wagens en geld verdienen enzo, maar als rot Rockstar zo blijft verder doen met hun oorlog updates denkt ik niet dat ik ga verlengen en is het definitief GEDAAN met GTA Online voor me !!!! Heb maar 2 spelletjes en dat is Project Cars en GTA en speel enkel alleen omdat ik niemand meer vertrouw online. Elke maal opnieuw zeg je"ik zal toch eens proberen terug met "vrienden" te spelen, maar die schieten je dood om fun?? FUN ??? Sorry als men GTA als een kindspelletje aanziet en doodschieten fun vinden hoeft de huidige generatie niet voor mij. Ik ben 42jaar en heb een leven. Ik ga niet doodleuk doodschieten en lachen hahahahaha mijn medespeler is zomaar dood voor de lol
! Neen
dan speel ik wel eventjes Michael of Franklin of Trevor en heb je nog dieren bij en kan je ook leuk rondrijden zonder die extra 59.99€ die Rockstar uit je zak haalt !