Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Veel dank, 3L1077, Dexist, NickOwnage, Crypteq en EnergyCorse

Met toch wel pijn in mijn hart nemen we afscheid van liefst vijf crewleden: 3L1077, Dexist, NickOwnage, Crypteq en EnergyCorse. Sommigen hebben maanden geleden al aangegeven te willen stoppen, maar vanwege een nieuwe crew indeling (volgt spoedig!) heeft dit een tijdje op zich laten wachten.

@3L1077, bedankt voor jouw enorme bijdragen aan dit forum, op zoveel verschillende vlakken. Jouw signatures zullen veel leden nog lang heugen. Je hebt beloofd nog regelmatig langs te wippen, wel doen hé? ;)

@Dexist, altijd actief bij contests en ook regelmatig in voor een potje multiplayer. Thanks voor al je inzet.

@NickOwnage, tot vrij recent zowel voor als achter de schermen erg aanwezig. Jouw aankondiging om te stoppen kwam voor mij in eerste instantie dan ook als een verrassing. Bedankt en hopelijk tot ziens.

@Crypteq, jij was vaak mijn enige partner in crime op het gebied van SCM coding. Helaas liggen jouw interesses buiten dit forum. Dank voor je inzet en hopelijk zien we snel nog leuke CLEO mods van je.

@EnergyCorse, last but not least. Ik heb altijd héél erg veel respect voor jouw modding kwaliteiten gehad. Je hebt me zo vaak weten te verbazen met jouw modding kwaliteiten. Niet voor niets hebben we je met heel weinig posts graag in de crew opgenomen. Enorm bedankt voor jouw inspirerende aanwezigheid.

Featured Replies

Bedankt, vaarwel en succes in het echte leven! Hopelijk zien we jullie nog eens op het forum en houden jullie ons op de hoogte met hoe het gaat met jullie. :)

Bedankt voor alle inzet heren! Met de meeste van jullie aardig vaak gesproken. Hopelijk komen jullie zo nu en dan nog eens langs.

Veel dank heren, en hopelijk tot gauw! ;) 

Bedankt voor de inzet jongens, het ga jullie goed!

Heren, bedankt voor jullie inzet. Ik hoop dat jullie blijven langskomen en nog eens wat van je laten horen.

Ik zie het nu pas. 

Ondanks mijn enorme afwezigheid, probeer ik af en toe nog wel eens langs te komen. 

Bedankt voor de tijd, jongens. :)

• 2 months later...

Bedankt voor jullie bedankjes! Ik mis het toch wel een beetje. :O