November 8, 20178 yr Hoe komt het dat mijn wapen vaak niet vuurt wanneer ik als passagier in de kuruma zit? Ik heb gewoon voldoende ammo. Is dat ding door het pantser beperkt in vuurlinie of doe ik iets fout? Edited November 10, 20178 yr by Wollongong
November 8, 20178 yr Nee, je doet niets fout. Dit komt door de bepantsering van de Kuruma. Als het goed is word je richtroos ook lichtgrijs als je niet kan schieten.
November 8, 20178 yr Author 4 uur geleden, Tommie59 zei: Nee, je doet niets fout. Dit komt door de bepantsering van de Kuruma. Als het goed is word je richtroos ook lichtgrijs als je niet kan schieten. Hmm, toch minder perfect dan gedacht, die auto. Thanks.
November 9, 20178 yr Dacht dat je wel kon schieten maar geen bommen gooien vanuit de kuruma? Al is het wel een tijdje geleden dat ik hem gebruikt hebt.. haha
November 10, 20178 yr Je kan in alle richtingen schieten wanneer je op de achterbank zit. De bestuurder en passagier naast de bestuurder hebben beperkte vrijheid om te schieten.
November 11, 20178 yr Er is geen soms gaat het wel en soms niet Je moet alleen weten op welke stoel je zit. Zit je achterin, kan je in alle kanten schieten. Zit je voorin, kan je beperkt schieten.
Hoe komt het dat mijn wapen vaak niet vuurt wanneer ik als passagier in de kuruma zit? Ik heb gewoon voldoende ammo. Is dat ding door het pantser beperkt in vuurlinie of doe ik iets fout?
Edited by Wollongong